Kendimi çok yalnız hissediyorum napmaliyim?

1-2 arkadaşım var ama çok samimi olamıyoruz çünkü canları istediği zaman bana yazıyorlar. Aynı zamanda çalışıyorum ama kendimi yalnız hissediyorum. Zaten sessiz sakin bi insanım. Kimseye bi şey belli etmiyorum. Sadece kardeşimle çok iyi anlaşıyorum. Ben 20 kardeşim 16 yaşında. Bu his nasıl geçer?

Kendimi çok yalnız hissediyorum napmaliyim?
Cevapla