İnsan negatif yüklü ve keyif alamadığı birisiyle birlikte olunca o negatiflik banada geçermi?

Merhaba arkadaşlar uzun bir birlikteliğim var öncesinde azda olsa huzurlu birisiydim. çokta huzurluydum demiyorum, ama azda olsa pozitiftim farkındalığım daha çoktu rahat uykuya dalabiliyordum. Ama birlikte olduğum kişiyle y. átakk işimizi yapa yapa ondaki negatiflik bana geçermi? Veya huy su gibi şeyler? Bedenlerin buna etkisi var mı Aşk ilişkileri?

İnsan negatif yüklü ve keyif alamadığı birisiyle birlikte olunca o negatiflik banada geçermi?
Cevapla