İyi düşünün iyi olsun dimi? Ama yok! Her şeye olumsuz yaklaşan, olmayacak, yapamayacağım diyen insanlar cidden sinirimi bozuyor. Bazen ben de öyle oluyorum kendime de sinir oluyorum.
Bazen bu yüzden bende kendime sinir oluyorum. Dibe çöktükçe çöküyorum. Sonra ilkbahar geliyor ve yeniden filizleniyorum. Her batış birer çıkıştır misali.
Bence dibe giren herkes filizleniyordur. Akıl düşünce dibe girdikçe olgunlaşıyor ve bunuda filizlenme olarak görüyorum. Depresyon sonrasında depresyona dolu tarafından bakınız
En İyi Cevaplar