Olaylara sürekli negatif bakan, hep olumsuz düşünen insanlarla arkadaşlık kurabilir misiniz?

İyi düşünün iyi olsun dimi? Ama yok! Her şeye olumsuz yaklaşan, olmayacak, yapamayacağım diyen insanlar cidden sinirimi bozuyor. Bazen ben de öyle oluyorum kendime de sinir oluyorum.

#BirWanhedaVakası🌹
Olaylara sürekli negatif bakan, hep olumsuz düşünen insanlarla arkadaşlık kurabilir misiniz?
Olaylara sürekli negatif bakan, hep olumsuz düşünen insanlarla arkadaşlık kurabilir misiniz?
Cevapla