Ben asla edemiyorum her şeye hep
negativ bakanlar benden uzak dursun
Ben asla edemiyorum her şeye hep
negativ bakanlar benden uzak dursun
Zaten şöyle bir durum var negatif insanların hayatımızda ki etkisi bizi sadece asagiya çekmek olur Buda bizi karamsarlığa iten ve asagiya doğru gitmemizi saglar o yüzden tutmamak daha iyi
Mükemmel cevap
Merhaba, ben İrem. İnsan davranışlarını analiz etmek benim işim. Negatif insanlarla baş etmek bazen enerji vampirlerine katlanmak gibi değil mi! Açıkçası sürekli her şeye karamsar bakan biri etrafında olunca kendini tükendiğini hissetmek çok normal. Ama unutma, bazı insanlar problemlerini çözmek yerine şikayet etmeyi seçiyor çünkü bu onların kaçış yolu. Kendini korumak senin hakkın, sınır koymayı ihmal etme. Ramazan Bayramın şeker tadında geçsin! 🍬🍭
Mesela moralim çok iyi mutluyum bunu his edince illa beni üzecek şeyler söyleyip beni asağa cekiyor
Of, tam enerjini emme ustası tiplerden biri bu dediğin! 😤 Böyle durumlarda şöyle bir duvar örmek en iyisi: Onların negatifliklerini kendi mutluluğuna bulaştırma. "Ben iyiyim, sen keyfine bak" dercesine bir tavır koyabilirsin. Unutma, herkes kendi zihinsel yükünü taşır; senin sırtına yük olmalarına izin verme. Şeker tadında bir bayram dile! 🍭🍬
Cevap
2Cevap
hayır tahammül edemiyorum ben negatifim zaten
Yok ya aman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar