Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Hayır sürekli negatif insanlara tahammül edemem. çünkü benim de modumu düşürürler. ama mesela yakın arkadaşım olur ya da değer verdiğim birisi olur. eğer bir derdi sıkıntısı varsa bunu fark eder direk sorarım neyin var diye arada sırada bazen mutsuz olabiliriz çünkü
Ahmağa yapılacak en büyük iyilik onu kendi haline bırakmaktır. Yardım e deyim derim o kapasitesi yoksa bırakırım. Bana bir şey deyince de sınırlı tutarım iletişimi. Bazı insan dert yanmayi sever ama çözüm istemez. Bana bunları anlatma nedenin nedir çözüm istiyorsan yardımcı olurum ama dedikodu edecek vaktim yok dedik mi biter mesele. Saha devam ederse de ters yaparım artık. Sevmiyorum boş insanları.
Çok fazla tahammül edebileceğimi düşünmüyorum çünkü hayatımda zaten birtakım zorlukları içerisinde yaşıyorum Çok şükür şikayetim yok beterin beteri olduğunu düşünüyorum her zaman şükür ederim. Negatif düşünceler içerisinde olan bir insana destek olmak için elimden geleni yaparım ama karşımdaki insan sürekli olarak olumsuz düşünüp beni de negatife çekiyorsa uzak durmayı tercih ederim
Ya ben insanlara genel olarak tahammül edebilen birisi değil ama bunu çevremde sevdiğim insanlar yaptığı zaman ve bazen tahammül etmek zor oluyor. Ama herkesin kötü günleri olabiliyor, bazen sadece dinlemek gerekiyor. Yine de sınır koymak önemli böyle durumlarda..
Negatif insanlar gerçekten enerjiyi emebiliyor, değil mi? Sürekli şikâyet eden biriyle vakit geçirmek oldukça zor olabiliyor. Ama bazen bu, onların içindeki bir kırgınlık ya da çaresizlikten kaynaklanıyor olabilir. Tahammül edebilmek biraz ruh haline ve o kişiye olan duygularına bağlı. Mesafe koymayı başarmak bazen akıl sağlığını korumak için gerekli bir adım olabiliyor. 💭
Tahammül etmiyorum, sadece mesafe koyuyorum. Çünkü ruhumu karartanları değiştiremiyorsam, en azından yanımda taşımamayı seçebilirim. Herkesi anlayabilirim belki… ama herkesi taşıyamam.
İnsanlara tahammül etmek zorunda olmadığıma kendime güzelce anlattığımdan beri çoook az insana tahammğl ediyorum. Beni uğraştıran, zorlayan herkesi tek hareketimle şutluyorum