Üniversitede okuyorum ve etrafımda sevgili görmekten bıktım zaten yalnızım bir de bunları görünce üzülüyorum? Ne yapmalıyım?

Görüskçe sinirleniyorum sonra onturup ağlıyorum ben neden böyle olamadım diye. Bazı insanlar çok şanslı ama neden biz bunu yaşayamıyoruz nerde hata yapıyoruz
Üniversitede okuyorum ve etrafımda sevgili görmekten bıktım zaten yalnızım bir de bunları görünce üzülüyorum? Ne yapmalıyım?
Cevapla