Arkadaşlarımın hepsinin sevgilisı var veya evliler. Ben yalnızım. Bu durumdan dolayı utanıp sıkılmaya başladım bunu nasıl aşarım?

Buluştuğumuzda sevgılılerınden bahsedıyorlar ben katılamıyorum konuya soruyorlar sende kimse yok mu neden yok diye. Sonuçta kısmet bu işler olmadı yanı. Ama sıkıldım artık bu durumdan nasıl aşarım bunu

Arkadaşlarımın hepsinin sevgilisı var veya evliler. Ben yalnızım. Bu durumdan dolayı utanıp sıkılmaya başladım bunu nasıl aşarım?
Cevapla