Bende 25 yaşındayım benimde çevremden herkes evleniyor neredeyse. Ama şöyle söyliyeyim kızlar falan birini bulayım artık evleneyim kafasında sanırım onlarda çevreden çok etkileniyor. Hani sosyal medyada herkes mutlu gibi görünüyor. Etrafta da bir özgüven eksikliği oluşuyor gibi. Ben şuanda yüksek lisans yapıyorum belli bir hedefim var akademik kariyer gibi. Tabi sevgilim olsun ciddiyete gideyim diye istiyorum 1-2 kişiye şans verdim ama ne oldu? fos dengesiz ve ilişki sorumluluğunu alabilecek ciddiyetleri yok. Geri geliyorlar işte kaybedince anladım '' sen düzgün birisin'' şöylesin böylesin. O zman aklın nerdeydi. Biri peişimden geldi bin bir türlü şeylerle '' Lütfen tanı vs diye ısrar etti.'' Onunla görüştüm uzun süre aramızda onun öne sürdüğü bir bahaneyle bir anlaşmazlık oldu iletişimi kesti sonra geri döndü. Biz tam toparlanıyorduk eski sevgilisine döndü. Yani şans versem bile benim verdiğim özeni, özveriyi ilişkiye vermiyor. Ben karşılaştığım insanlara göre gerçekten fazla iyiydim diyorum.(Kendimi övmüyorum yanlış anlma) Sende belki de öylesin zaman kötü çünkü.
11 Yorumla- +1 yıl
helal be, insanın kendine yaptığı en iyi yatırım akademik yatırımdır. umarım umduğun gibi düzgün bir insanla da karşılaşırsın..
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılDur içini rahatlatayım. 28 yaşındayım, hiç arkadaşım yok. Bir sürü sevgilim oldu; Dayak yedim, aldatıldım, çok sevdim ve o kişiyi başkasıyla evlendirdim, 3 kere nişanlandım 3 ü de bozuldu, 2 yıl okulum uzadı, öğretmenim ama atanamadım, işim yok, devlete 40 bin civarı borcum var, burnum uzun, gözlerim 7 derece bozuk ve hiç bir erkek tarafından sevilmedim sadece kullanılmaya çalışıldım ve hiç cinsel ilişkiye girmedim çünkü evlenmeden istemiyorum, ot gibi yaşıyorum. Bundan daha iyi bir hayatın varsa ve sorunun sadece evlilikse şükretmelisin. İyi geceler 😇
18 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten doğru mu
Cevap sahibi+1 yılKelimesi kelimesine abartısız ama eksik bir hikaye anlattım sana. Sadece özet geçtim. İnan ki ailen iyi ise ve işin varsa başka hiç bir şeye ihtiyacın yok çok ciddiyim. En önemlisi aşk değil huzurdur. Güzelsen kendini seviyorsan birde daha ne olsun 🤷♀️
- +1 yıl
Bodoslama dalıyorum kusura bakma.. Bu kadar şeye göğüs germişsin, ot gibi yaşıyorum yazmışsın. Tüm bu olumsuzluklara rağmen ümidini kırmamış tekrar denemişsin, nence bu mükemmel bir şey. Ümidini yitirmeden umarım devam edersin. Geri kalan ömründe her şeyin en güzelini diliyorum senin için.
Cevap sahibi+1 yıl@__SimonDiyorKi__ Estağfurullah fikrini belirtmene çok sevindim. İlgilenip yazdığın için teşekkür ederim 🙏🏻 evet çok zorluk çektim ama değecek bir sonuca ulaşamadım işte ama insan bir süre sonra zorluğa da alışıyor, aslında anlatmak istediğim bu idi. Aslında konu sahibine yardım etmek için bir şeyler yazmak isterdim ama hayat herkese toz pembe değil 🥲 güzel dileklerin için teşekkür ederim umarım hepimizin hayatı güzel olur şu andan itibaren 🙏🏻
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim, yazdıklarından iyi bir insan olduğunu düşünüyorum. Hele ki son yıllarda elmastan mücevherden çok daha değerli bir şey. Kıymetini bilmek lazım. Hepimizin illa ki ilginç bir hikayesi var. Önemli olan bu hikayede çizgimizi ne kadar koruyabildiğimiz. Bunu başardığımızda hikaye güzel oluyor. Amin cümlemiz için. 😀
Cevap sahibi+1 yıl@__SimonDiyorKi__ Teşekkür ederim, bende senin iyi bir insan olduğunu düşündüm yazdıklarından 😇 zaten o elmas çok olmadığından Dünya bu halde hayırlısı inşallah 😇
- +1 yıl
Teşekkür ettim, o senin güzel görüşün. Hayırlısı bakalım
- +1 yıl
Paradox'a gel m k. Hiç sevgilim olmadı/ 3 nişan girişimi.
+1 yılMerhaba.
Öncelikle şunu bilmenizi isterim ; Her birimiz bir insanız severek güzelleşir sevilerek güç buluruz önemli olan doğru insanı bulmak ondan önce doğru olmak gerekir kendinizi bundan dolayı üzmeyin stres yapmayın, karamsarlığa da kapılmayın henüz hayatın baharında olduğunuzu unutmayın üstelik evliliği bir marifet olarak görmemek şart dik durarak sabrınızı koruyarak yaşamaya devam edin yarınların neler getireceğini bilemeyiz, sizden daha değerli daha kıymetli kimsenin olmadığını bilin ve insanların görüşlerine göre hayatımızı şekillendirmek doğru değil nihayetin de yaşayıp göreceğiz bir çok durumu, umudunuzu da yitirmeyin.
Ve benim de hayatım da kimse olmadı, ama kişisel gelişim eğitimlerine yoğunlaştım devamlı kendimi geliştirmeye gayret ediyorum size de tavsiye ederim isterseniz hem kafası dağılıyor insanın. :D13 Yorumla
Soran+1 yılMerhaba istek attim
Soran+1 yılKendinizi nasıl gelistirdiniz bilgi almak istiyorum
- +1 yıl
Mesaj atabilirseniz, yardımcı olabilirim.
Şunu söyleyeyim buradan da isterseniz olur, siz nasıl rahat ederseniz öyle olsun.
Ben kişisel gelişim eğitimlerine katıldım dört tane, işte bunlar beden dili stres yönetim pozitif psikoloji ve temel ilk yardım eğitimi internet üzerinden 49'tlye satın almıştım yakın zamanda videolar halinde derse girdim, sertifika almaya hak kazandım.
Bir yandan da dört tane kitap aldım okudum, genelde kitap okumaya gayret ediyordum zaten hem cv'me hem de bana faydası olacak yani.
İki ay önce işten çıktım bunları yaptım, size de tavsiye ediyorum ve bende hafif derece mental radyasyon ile az kekemelik olmasına rağmen bunu yaptım.
Geriye bir tek iş bulmam kaldı, onu da netleştireyim kaldığım yerden devam edeceğim. :D
+1 yılYalnızlık bizim elimizde olamayan bir durumdur. Bizim elimizde olan kısmı ise bizim davranışlarımızın , eksi yönlerimiz insanları kendimizden uzaklaştıracak derecede itici olması olabilir. Diğer bir durum seçici oluyor olmamızdan kaynaklanıyor olabilir. Fazla seçicilik ve kusursuzu arama düşüncesi bizi yalnız bırakabilir. Unutmayın hiç kimse kusursuz değildir.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
89Cevap
- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yıl37 yaşındayım.
Akranlarimin hepsi çocuk sahibi oldu.
Ben bekarım. Hiç evlenmedim.
Yanlız değilsiniz yani.
Evliliği her insan gibi bende istiyorum tabi ama olmuyor diye karalar bağlamıyorum.
Hayat herşeye rağmen devam ediyor.
Çağımızın hastalığı önyargıyı bitiremedigimiz sürece bu durum değişmeyecek.00 Yorumla
+1 yılbence bu konuları acele ettirmemelisin ben bu hatayı yaptım ve ceremesini çekiyorum başanalı 7 ay oldu 7 senlik bir evlilik yaşadım 4 yaşında bir oğlum var soğumaya başladığım ilk zamanlar çocuk için durdum ama onada zarar geleceğini anlayınca karar birliği yaptık ve boşandık insanlar 7 senede tanıyamıyor birbirini analayacağın yani acale edip mutsuz geçecek seneler var belki de mutlu olursun bilemem ama bence zorlamamalısın herşeyin zamanı var mış bende yeni öğrendim ama ceç oldu
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılValla çok zor hani bir erkeğin sadık olması, affına sığınarak ömür boyu senin gülünü koklayacak değer bilecek biri olmalı...
Yoksa 3 sene sonra boşanmış defolu mal gibi kalmak harbiden kötü ya kız ken bir bacım çocuğu seni kullanıp bırakıp gidiyor haksızlık belkide bir ömür boyu yani düşün ayıp falan da değil ne hikayeler dinledim bir bilsen
00 Yorumla
+1 yılbenim evlenmemiş olmaktan zerre şikayetim yok ama altın iyi para yaptı, evlenirsem bu ara sırf taktığım çeyrekleri toplamak için evlenirim diye düşünüyorum, bir yandan da para için kendimi yakma fikride mantıklı gelmiyor. offfffff
10 YorumlaDevir değişti, evliliği kaldıracak ve yürütecek insan seçme de iş kadına düşüyor artık. Önceleri erkek seçerdi az çok, kadınlar evde olduğu için. Şimdi ise kadınlar hem çalışıyor hem eğitimli. Mutluluklar dilerim.
00 Yorumla
+1 yılBen ise 33 yaşındayım evlilik ve nişanlılık yok aday ve aday adayı yok arkadaşımın ve benden küçükler bile evlendiler ve hatta çocukları bile oldu benimde ne doğru dürüst konuştuğum vs de yok aynı senin gibiyim
00 YorumlaBul beni evlenelim kurtar beni bu * dünyadan evimin erkegi olmak istiyorum düğünlerde hep evli erkekler kucagında bebekle bana nispet yapıyorlar 😂😂
04 Yorumla
Soran+1 yılSevgilin varmis bana niye asiliyosin
Soran+1 yılVarmış varmış
+1 yılkatalok gibi olmuş..
kızlar siz seçin birer tane, en azından sayı azalsın, yorumdaki erkeklerin sayısı 2 katınızdan fazla erkeklere bırakırsanız kavga çıkar :D :D
00 Yorumla
+1 yılgenelde mutlu evlilik tablosu çizen çiftler mutsuz olurlar etraflarına öyle mutluymuş gibi gösterirler siz en iyisini yapıyorsunuz bekarlık sultanlıktır
00 YorumlaSebebi nedir çirkin misin çekici mi değilsin çekingen misin yaşadığın çevremi bozuk bunun bir sürü nedeni olur bence o nedeni önce bul sonra o nedeni çözmeye çalış
00 Yorumla
+1 yıl28 yaşındayım, evliliğin kıyısından döndüm. şu an için gayet mutluyum, çevremde evlenen arkadaşlarım için de gayet mutluyum. dert etmemek lazım böyle şeyleri
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı. Hepsinin mükemmek evlilik hayatlarını dinliyorum derken arkadaşların Sabancı Holding veliahtları falan ilemi evliler?
04 Yorumla
Soran+1 yılYani yeni evleniyorlar ya cicim ayları her sey mükemmel zamanları
Soran+1 yılİşte yalnızlığımın bir nedeni daha
+1 yılbende bekarım :)
arkadaşlarımın hepsi evlendi çocukları da var sonrasında arada buluşunca çocuklarla oynuyorumda herkes beni evlendirmek için çabalıyor ama olmayınca olmuyor..00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılmükemmel evlilik hayatı cümlesi zaten kendi içinde çelişen bir cümle. herkes b*k gibi hayatı olsa bile mutlu gibi bire bin katıp anlatıyor. bizim gibi safozar da inanıyor. kendinle mutlu olmayı öğrendiğinde asıl mutluluk gelir.
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 956 cevap paylaştı. Turkiye de cok senin gibi üzülme ayrica kismet işi bu
12 Yorumla
Soran+1 yılBenim gibisi yoktur
- +1 yıl
Çok güzelsin 😍 pp ye bayıldım.
Gizli Üye(36-45)+1 yılSaha 26sin ben napayim.32:(ve senin yasadiklarini bir de eskiden kalma yaralarla yasiyorum beterin beteri var daha gec olmamis yasin aglanma burda😬
40 YorumlaBnim de arkadaşlarım evleniyor 28 yaşındayım ne yaparım mesele evlenmek değil bak bakalım evliliği goturebilecekler mi
02 Yorumla- +1 yıl
🙁
Aile & Toplum konusunda 826 cevap paylaştı. 86 kişiden buldub diye umuyorum ben bi soru sordum 1 kişi bile cevap vermedi sabah sabah burdada bizi dinleyen yok
01 Yorumla
Soran+1 yılValla bir soru sordum konu nerelere geldi 😂
- Aile & Toplum konusunda 418 cevap paylaştı.
+1 yılYalnızım yalnız
Çok fazlasıyla Boşanmalar mevcut.
Herkes okadarda Mutlu değil.
Bende Doğru birisini bulursam Evlenirim00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılBen kariyer yapacam diyen kızların hepsinin hazin sonu
10 Yorumla Evliliği büyük bir başarı sanmaktan vazgeçin. İnsan mutlu olduğu şekilde yaşamalı.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılBen de yalnızım hala neden bilmiyorum😐 Ben son derece kendimi kapattığım için olabilir
10 Yorumla Benimkiler de hep evlendi 😃 aşırı mutluyum. Onlara bakıp halime şükrediyorum
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 613 cevap paylaştı.
+1 yılSoru bekarlar grubu gibi olmuş asıl turşuyum yaş 38 hala bekarım acur turşusu oldum resmen
02 Yorumla
Soran+1 yılHerkes ne dertliymis
- +1 yıl
evli dertli bekar dertli nasıl bu iş anlamadım
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende canım.( 25 yasındayım hayırlısı olsun mutsuz bir evliliğim olacağına hiç olmasın
23 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle diyorum ama bazen dayanamiycak gibi oluyorum bu boşluktan
Cevap sahibi+1 yılBende dayanamıyorum bazen ama beklemekten baska bir sansımız var mı
Soran+1 yılmaalesef yok
+1 yılOnlar daha sonra evliliği eleştirirken sen mutluluğunu anlatacaksin
00 Yorumla
+1 yılPanikleme sosyal ol
Ayrıca 26 yaş evlilik için erken bile sayılır00 Yorumla
+1 yıl3,5 yıldır yalnız olan ben düşünemiyorum nasıl olucak
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılArkadaşlarım evli değil, ama hepsinin sevgilisi var şu an bir sevgilim yok
01 Yorumla- +1 yıl
Bir benim sevgilim yok *
Ben varim evlenmiyen ayni kadrodayiz seninle tanisalim istersen anlasirsak yolumuza devam ederiz
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 494 cevap paylaştı. 😂 Bende kendimi tek saniyodum benden bitanede kiz versiyon varmia
00 Yorumla
+1 yılNasip kısmet işleri insanın her istediği şak diye önüne gelmiyor
00 Yorumla
+1 yılEvliliğin mukemmeliği mıi? 😂 Sen birde onlarla 3 sene sonra konuş!
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılKıstaslarınız çok yüksekse biraz düşürmeniz sizin için faydalı olabilir bence... 😊
00 Yorumla Bekarlık sultanlıktır net sevgilim bile olsa evlenmem bu saatten sonra
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 790 cevap paylaştı.
+1 yılYalnız değilsin hatta iyisin bile merak etme
00 Yorumla
+1 yılHer şeyin hayırlısı, iki arkadaşım boşandı. Bazen bir şeylerin gercekten hayırlısını istemek lazım.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl29 yaşındayım ve arkadaşlarımın çocuklarını seviyorum. Kendi çocuklarımı sevmek ne zaman nasip olur Allah bilir. 😁
11 Yorumla- +1 yıl
Sana artık oha yani kuruycak kalıcaksın az kendini sat artık bu kadar ağır kalma yiter ya ben o yaşa kalayım dalgayı keserim bak buna yemin ederim
Aile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı. Ben 33 yaşındayım bekarım bu yaşıma kadar hiç sevgilim bile olmadı yalnız yaşlanıyorum maalesef
10 Yorumlaboş ver öylesi daha iyi ben evlendim de ne oldu
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNasibinde varsa, iki dağın altında bile olsa gelip seni bulur...
Nasibinde yoksa iki elinin arasında olsa da elinden kaçar...00 YorumlaBen varım :") ama nedense bundan şikayetci değilim kazandığım parayı kendime harcıyorum istediğimi yapıyorum... evlilik aşk hemen olacak şeyler değil artık bıraktım nasipte varsa gelir napalım :)
00 Yorumla
+1 yılCanını sıkma her şeyin bir zamanı var. Mutsuz bir evlilik yalancı arkadaşlıklardansa emin ol bazen yalnızlık daha güzel. Kendinle kalmayı yalnızlık olarak nitelendirme aslında
. Doğru zaman doğru insan geldiği zaman sen de yaşayacaksın00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Kızlarda bu çok var nedense bence hala erken bu yaşlar karamsarlığa düşmek için
02 Yorumla
Soran+1 yılKaç yaşından sonra karamsar olayim
Gizli Üye(25-29)+1 yılKonuşmak isteyen erkek çok olur, neden konuşmak istemediğini belirle
00 Yorumla
+1 yılNormal bir şey bu onlar evleniyor die sende o yaşta evlenicek değilsin sonuçta nasibin Yaşın kaç olursa olsun zaten senin hiç beklemediğin bir anda çıkar illaki takma böyle şeyleri
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılTurşum kuruldu, 5lik bidonda bekletiliyorum. Saygılar
00 Yorumla
+1 yılBende yalnızım ama ölmüyorum
Hayat devam ediyor hayata küsme ✌️00 YorumlaAile & Toplum konusunda 618 cevap paylaştı. Hepsi dümen yapıyor mükemmel evlilik diye bir şey yok
00 Yorumla
+1 yılBende 28 yaşındayım adım can şura kalite kontrol müdürüyüm kafama uyuşucak birini bulamadım bende arıyorum istersen bi görüşüp tanışalım mı?
00 YorumlaDaha 20 yasinda olduğum icin erken görüyorum ama inan bana yaşın kaç olursa olsun mutlu oldugun surece evlilikmis cocukmusum boş işler bence <3
00 YorumlaBen de bu kafayla evlendim. Hem de senden genç. 23 yaşında. şu an 25im boşanmak için uğraşıyorum. Keşke evlenmeseydim. Daha düzgün birini bekleseydim
00 Yorumla
+1 yılSen onu boş ver de sen ailen den iftira atil dimi anam babam umursamıyor beni yanlış kişiyle olmantan sa tek ol iyi dir
00 YorumlaBazı insanlar gerçekten bu konuda bedbaht oluyorlar yaa
10 Yorumla
+1 yılMükemmel derken ne anlatıyorlarda mükemmel desin
00 YorumlaÖzgürlük daha güzel boş ver 🙂 öğretmen mısın sen?
00 Yorumla
+1 yılHayat bu sabret elbet seni tamamlayan birisi çıkar karşına
00 Yorumla
+1 yılBende evde kaldım. Tertemiz ahlaklı eli yüzü düzgün adam.
01 Yorumla- +1 yıl
+1 yılevlenmek istesen simdiye evlenirdin
03 Yorumla
Soran+1 yılDoğru düzgün biri yok
- +1 yıl
dogru duzgun insanlar gorucu evleniyor genelde. gelen giden olursa degerlendir
Soran+1 yılYok düzgün insan kalmamış
Aile & Toplum konusunda 460 cevap paylaştı. Neden boyle dusunuyorsun
02 Yorumla
Soran+1 yılNedenini yazdm zaten
- Devamını Gör (65)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer