Çevremdeki herkes ya evleniyor, ya nişanlanıyor. Ben neden yalnızım?

Çevremdeki herkes ya evleniyor ya nişanlanıyor ya da ilişki içinde. Bense hala yapayalnız duruyorum. Çirkin bir kız da değilim bence çünkü kendimi beğeniyorum. Ama neden hala yalnızım bir türlü anlamıyorum.

Çevremdeki herkes ya evleniyor, ya nişanlanıyor. Ben neden yalnızım?
Cevapla