Bütün arkadaşlarım evlendi, çok yalnız hissediyorum. Ben de evlenmeli miyim?

Dostlarim ve arkadaslarim evlendi kendimi cok yalniz hissediyorum. Halim vaktim gayet yerinde ama bir turlu kimseyi bulamiyorum. Yapayalniz kaldim resmen.
Güncellemeler
+1 yıl
Yas 30
Bütün arkadaşlarım evlendi, çok yalnız hissediyorum. Ben de evlenmeli miyim?
Cevapla