Gizli Üye(36-45)8 ayŞimdi şöyle söyleyeyim
Bu konu bana göre siyah ve beyazdan ibaret...
Her erkek sadece beden aramıyor zaten beden de bir giysi değil miydi ruh üzerinde?
Sadece beden arayanlar için babydoll ler var japon 😀
Sizi tenzih ederim ama " Evlenmeden olmaz" diyenlerin çoğu cafelerde sarılan koklaşan tipler oluyor.
Bahsettiğiniz gibi "asker arkadaşı" değiliz. Bu sarılmalar vs bir süre sonra cinsel gerilime dönüşüyor.
Düşünsenize... her şey konuşuluyor, hayaller kuruluyor, ama evlenmeden olmaz.
Ee hadi evlenelim o zaman?
"Yok öyle de olmaz, tanesi 30 gramdan 6 adet bilezik al, bize gel pazarlığa oturalım. "
Özetle toplumun bu gösteriş merakı evliliği imkansızlaştırıyor. Bir de "evlenmeden olmaz ama evlilik de çok imkanlı değil " senaryosu çıkınca işin içinden çıkılamaz hale geliyor.
Halbuki 1+1 sıfır eşyalı kiralık ev (18 000 TL/ay) ve 3000 TL de nikah davetiyesi masrafı düşün hadi bir de genç kızın hayali gelinlik 20 000 TL olsun. Buyrun size evlilik bütçesi... Ama olur mu? El alem ne der?
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
8 ayTek değilsin. Senin gibi bir sürü kişi var. Bir de böyle düşün.
Yanlış kişiyle olmaktansa yalnız kalmak iyidir. Ne güvenin kırılır ne zamanın boşuna gider ne emeğin ne de herhangi bir şeyin… Eksiltmez, aksine çoğaltır. Huzurunu çoğaltır en basitinden. Hobilerine zaman ayırmaya , kendine yatırım yapacağın daha çok zamanın olur.
Yanlış kişi ile birlikte oluncaysa ise seni istediğini vermeyince aldatıp daha kendi kendine yetmeyi bilmiyorken aldatıp seni “yetersiz” diye yargılar. Aldatır , “Sen de kadınlığını kullansaydın da aldatmasaydım.” der. Aldatır,” Sorunu kendinde ara.”der sanki kendi çok mükemmel gibi.Yola gelir belki diye uyarsan, empati yaptırmaya çalışsan “ Sen benim annem, kız kardeşim değilsin.” der yanlış kişi.
Sonra da erkek milletinden tiksinti duyunca da adın “femimist” olur. Hepsi s*ktirip gitsin !
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
8 ayÖncelikle en iyisini yapıyorsun. Bir kere bulaşınca devamı geliyor. Onların istemesi özgürlükse seninse istemem hür iradenle olan bir şey. Herkes cinsellik yaşamak zorunda değil. Kendileri o şekilde devam etsin. Kişinin niyeti ne ise karşısına o şekilde biri çıkar en sonunda merak etme. Ablamın ne sevgilisi ne konuştuğu yoktu, benim evleneceğim insan gökten düşsün gönlüme de sevgisi düşsün ailemde kabul etsin diyordu ve öyle oldu. Çok şükür mutlu 2 çocuğu var. İnsan nasıl yaşarsa ve nasıl niyet ederse hayatı o yönde şekillenir. Bu şekilde devam et ve sınırını koru.
05 Yorumla- 8 ay
@Behavaha bir kere dahi kimseyle konuşmadı. Sadece 2 kere görücü usulü bir görüşmesi oldu yalnız değildi ve kısa sürdü. Bir iki günlük konuşmadan sonra zaten devam etmedi içine sinmedi
- 8 ay
@Behavaha öyledir biraz bu konuda baskıcıydı bana karşıda, çok kızardı görünce. Allah herkese gönlündekini nasip etsin hayırlısıyla
doğru bildiğin yoldan vazgeçme, mantıklı ve olması gereken bana göre de o. Hem bu sayede senin için yanlış insanları rahatlıkla ayırt edip hayatından çıkartabiliyorsun öyle düşün, yanlış biri olacaksa hayatında bırak yalnız kal emin ol daha iyi. Yalnızlık çok korkunç bir şeymiş gibi geliyor ama kendinle vakit geçirmeyi keşfedersen bir raddeden sonra o rahatlığa alıştığından hayatına artık birini alasın dahi gelmiyor
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle hislerini çok iyi anlıyorum, kendine olan duruşun ve sınırların gerçekten çok kıymetli. 🫶 İnsanlar farklı beklentilerle hayatlarını yönlendirir ve senin de bu konuda net oluşun seni sen yapan şeylerden biri. Ama şöyle düşün, belki de şimdiye kadar karşılaştığın insanlar senin değerlerini anlamaya yeterince açık olmamış olabilir.
Hep böyle devam edecek diye düşünme. Doğru insan, senin sınırlarına saygı duyan, düşüncelerine değer veren biri mutlaka çıkacaktır. 💕 Unutma, bir ilişkide iletişim ve karşılıklı anlayış en önemli şeylerden biri.
Senin gibi düşünen bir insanla karşılaşacağına inan ve kendine olan inancını kaybetme! Peki, sence çevrende bu değerlerini paylaşabilecek birini bulmak için neler yapabilirsin? 😊00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
114Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Yalnız kalmak yanlış şeyleri yapmaktan iyidir bacım helal olsun devamke, Allah geciktiriyorsa güzelleştiriyodur bu şekilde devamke diger türlü seni kullanmak istiyorlar zaman kötü.
516 Yorumla
Soran8 ayTeşekkür ederim canım umarım beklediğime değer
- 8 ay
Siz de erkekleri kullanmış olmuyor musunuz? 😀
- 8 ay
@Frankenstein16 ne alaka
- 8 ay
Siz derken kadınlar demek istedim.
Erkekler kadını kullanıyormuş ya... - 8 ay
@Frankenstein16 evlenmeden evet, biz de olmadığı için sorun yok 🙂
- 8 ay
Bu çok garip bir durum...
Birine evlenelim o zaman, "nikah dairesi orada " demiştim böm böm yüzüme baktı - 8 ay
@Frankenstein16 evlenmeyi düşünmüyor demek 😅
- 8 ay
Çoğu kadın düşünmüyor bence...
Bak biraz önce hesapladım.
77 000 TL ye evlenmek mümkün...
18 000 TL " Sıfır" eşyalı ambalajı dahi açılmamış kiralık ev. Hadi 36 000 TL de deposito istemiş olsunlar...
3000 TL nikah, 20 000 TL de gelinlik...
Bu kadar...
Sonuçta mühim olan eşyanın sıfır olması değil miydi? - 8 ay
@Frankenstein16 😅😅 yalan oldu evlilik
- 8 ay
Neden?
- 8 ay
@Frankenstein16 Yalnız bizim toplumuzda kadınlar değil aileler daha çok karar veriyor
- 8 ay
@Frankenstein16 masraflar vs 😅
- 8 ay
@günes121212 o zaman :
" Hiçbir kimsenin etkisi ve baskısı altında kalmadan kendi rızanızla" diye sorulduğu zaman herkes yalan söylüyor 🤣🤣🤣
Aileler karar veriyor yani 🤣🤣 - 8 ay
@Frankenstein16 Aileler karışıyor genelde en çokta düğün işine birde düğünü falan çok abartıyorlar işte
- 8 ay
@günes121212 ben direkt "düğün yapmıyorum " diyorum 😎😎
Net biriyim
Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı. En mantıklısınk yapıyorsun boş ver, böyle devam et
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 8 ayevlenmeden olmaz zaten doğrusu bu
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)8 ayHer erkek beden aramıyor.!
Her erkek güvenecegi, hastalıkta saglıkta onu seven sayan saygı duyan yanında duran bir eş ararken kadınlar sorumluluktan ya da maddi menfaatlerden dolayı iyi adamlardan kaçıyorlar
Bak arkadasım belli bi yastayım nerdeyse kulagımın arkasından sigara dahil hersey gecti.
Her yastan kadın tanıdım. Birlikte oldum.
Sevgili oldum. Nişanlandım. Sözlendim.
Ayrıldım. Şunu söyleyebilirim.
İyi bir erkegi kadınlar ya boşuyor ya aldatıyor.
Ben iyi olupta eşiyle mutlu olan insan görmedim.
He ne zaman bir kadına deger vermedim sadece bana bedenini kulllandırttı o zaman en kıymetli adam oldum.
Şimdi ben delimiyim bir kadınla evleneyim.
Ona onu seviyorum diyebileyim.
Ben bu sözleri 30 lu yaşlarıma kadar hep kullandım.
Ne oldu biliyormusun?
canım oldum. Adam olamadım.
Aldatıldım. Kandırıldım. Terk Edildim.
Umarım Aradığını Bulursun.
Ben Artık Ümidimi Kestim.28 Yorumla- 8 ay
Şimdi sen iyi bir adam mısın?
Cevap sahibi8 ay@Mehlikâ_Sultan ne önemi var? İyi bir insanken kıymetim bilinmedikten sonra
- 8 ay
Ne şahane bir kılıf:)
Cevap sahibi8 ay@Mehlikâ_Sultan şahane mi? Ne kadar tanıyorsun ki beni?
30 yıl tanımadıgın biri hakkında asla net konuşma- 8 ay
Yukarıdaki yorumunda anlattığın kadarıyla tanımak zaman kaybı olurmuş. Yaptığınız çirkinlikleri göğüsleyecek erkekliginiz olsun herseyide kadınların uzerine yıkmayın
Cevap sahibi8 ay@Mehlikâ_Sultan Dinlediğin için tesekkür ederim🙏
Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Evlenmeden önce isteyen zaten senı sevmıyodur seven senı aılenın onunde basını egıcek bıseyı ne yapabilir ne düşünebilir 34 sene bekledimde bıkac sene dahamı bekleyemedım bazı seyler sadece bı kısıyle yasanmalı ve onunlada kalmalı emınol o asker arkadasımıyız dıyenlerin cogu Şu an bırak sevgililiği kimbilir kaçınca evliliğinde elindeki kıymeti anlamayandan uzak dur benden sana abi tavsiyesi kararlarından asla geri dönme gelecekte musmutlu gunler senınle olsun hoşçakal ufaklık🤗👋🌺🌈🌞🐬🦜
07 Yorumla
Soran8 ayCok teşekkür ederim çok mutlu ettiniz 🥰inşallah öyle olur benim derdim eşim olursa yüzüne başım dik bakayım
- 8 ay
Ayrıca sadece cınsel yasam değil bence sarılıp film izlerken mısıl mısıl o huzurla o güvenle sıcacık uyumak gibi aktiviteler basbasa duygusal bir yemek mutfakta basbasa birlikte bi yemek hazırlamak bunların hepsi bir kişiyle yasanmalı bence baskaları farklı dusunebilir ama bence böyle ve sende inandıgın bu yoldan vazgecme ufaklık tekrar sölüyom aklına kazınsın senı seven erkek senı seve seve ömür boyu tasır sana kendini yük etmez senide kendine yük olarak görmez bir ödül olarak görür ve ben ne iyilik yaptımda bu ödüle layık görüldüm die düşğndürmek için yolundan asla dönme çokmu güzel giden bi ilişkin var işte yol orada alır ailesisini gelir ister yuvanızı kurup keyfinize bakarsınız kimse kaçmıyo bu işler aceleye gelmez acele olursa ömürlük olmaz neyse anladın ne demek istediğimi bence kendine inan kendine saygını asla kaybetme ve unutma sen bi çiçeksin çiçekler yolunmaz aksine sulanır konusulur güldürülür ki çiçeklerde gülsün tatlı tatlı koksun dünyaya mutluluk yayılsın hadi bakam kendine kocaman kocaman ıyı bak ufaklık musmutlu kal hoşçakal🌺🤗👋
Soran8 ayTekrardan teşekkür ederim mutlu ettiniz Allah razı olsun bu yorumu silmicm eğer bir gün gerçekten o kişiyi bulursam buraya yazacağım
- 8 ay
@johesa yorumunuz çok güzel, gerçekten içten. Duygu ve romantizm önemli ilişkilerde. Fakat cinsellik bizim toplumumuzda yasaklanan, hor görülen, ayıp kabul edilen bir konu maalesef. Aslında ilk insandan beri yapılır ama nedense hep de korkulur, saklanır. Mesela cinsellikte daha özgür düşünen toplumlara baktığınızda da onlar çiçeğin yolunması olarak görmüyorlar. Hayatın akışı içerisinde iki kişinin karar verip beraber yaptıkları bir çok aktiviteden bir tanesi olarak görüyorlar. Genelde de bu ülkeler istisnalar olsa da daha demokratik, daha hümanist, daha çok insana değer veren ülkeler oluyorlar.
- 8 ay
Tesekkürler dünyanın heryerınde baska bir kültür olsada bence bırcok kısı bunu yansıtsın yansıtamasın içinde biryerlerde hep ilk olmak ister her anlamda sadece cinsel yasam değil ilk kez sarılmak ilk kez öpmek vs vs bence bırcok kısının bılınc altında gızlı bu duygu umarım dünya ne istediğinden emin ve musmutlu ınsanlarla dolu olur zamanla
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Hala böyle insanların kaldini görmek çok güzel bizede nasip olur inşallah
Öncelikle zinadan kaçıyon güzel kul hakkina giriyon
Erkekler beden ariyor dediğin zaman bütün erkeklere dil uzatmış oluyon bende hakkımı helal etmiyom
Karşıma çıkan erkekler hep beden arıyor desen olurdu
Geçmiş olsun12 Yorumla- 8 ay
Hakkın yok
8 ayBenim yasadigim ulkede. Bayanlar. 16 -17 yaslarinda. Garanti. Hoslandigi. Erkeklerle birlikte. Olmaya. Basliyorlar. Tanidigim. birisi. esinin. eskiden. cok erkekle. Yattigi icin " Cok tecrubeli olmasiyla. Ovunuyordu? Ama. Normal bu ovunme. bu ulkede. okula giderken. Basliyor. Bayanlar. Seks yapmaya. bu ulkede evlenenlerin 100/100, u. Cok. kisiyle. yatmis bayanlarla evleniyor ve eslerinden. nasil yattiklarini. tecrubelerini dinliyorlar buranin erkeklerin boyle
00 Yorumla
8 ayBoşver… Gerekirse hep öyle olsun ama senin vicdanın rahat olsun. Herkesin kendi sınırı, kendi inancı, kendi doğrusu var. Senin evlenmeden olmaz demen seni yanlış yapmaz, aksine karakterin olduğunu gösterir. Belki bu yüzden yalnız kalıyorsun ama en azından kendini kandırmıyorsun, kimseye de yalan bir şey sunmuyorsun. Zor ama sonunda doğru olan hep kazandırır. Bir gün biri çıkar ve senin bu duruşuna saygı duyar. O zaman dersin ki iyi ki kendimden taviz vermemişim.
00 YorumlaŞunu yapabilirsin knk konu açılırsa kendini ona sunduğunu söyle ispatlıyorum bu şekilde sevgimi de ve karşılığında sende beni seviyorsan dokunma zamanı gelene kadar ispat sırası sende de en ufak ilerlerse gerekirse şiddet uygula rezil et sapık diye bağır onun için unutamadığı bir ceza olsun
00 Yorumla
8 ayAramak en doğa hakkı çünkü evlenmiş olsalardı kadının ihtiyacını gidermeyen bi erkegi boşamak zorunda kalırdı evlenmeden elele tutuşmak ayni evde yaşamak birlikte başbaşa bile tatile gidilebiliyoken bi erkegin cinsel ihtiyacini evlenene kadar yok sayan bi kadın bana ciddi gelmiyo bende olsam herseyi yapan bi cinsel istege gelince evlenmeden olmaz diyen bi kadınla yollarımı ayirirdim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 422 cevap paylaştı. Evlenmeden olmaz deme hakkına sahipsin ve kimsenin de seni yargılamasına zorlamasına izin vermemek gerekiyor. Sadece deneyim önemli bunu belirtmek isterim. Toplumsal baskılar bir tarafa, cinselliği tanımadan bir insanla evlenmek ve onun cinsel başarısını bilmek önemli. Hayatı cinsellik üzerinden paylaşacaksınız. Biraz karışık bir durum. Saygı duysam da tavsiye etmiyorum. Yalnız kalmana gelirsek, çevreni değiştirmek iyi olabilir. Daha eğitimli insanlarla ilişki kurmak iyi gelebilir.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Aslında sadece cinsel isteklere takılmayın. Berberlikte sadece cinsellik olduğunu hayal edin, başka hiçbir şey yapmıyorsunuz. Bu sefer de erkek size hadi sinemaya gidelim, hadi kafeye gidip kahve içelim, arkadaşlarımızla buluşup yemeğe gidelim, hep cinsellik yaşıyoruz, farklı şeyler yapalım diye ısrar edecektir. Aynı şekilde hep kahve içiyorsanız, ya da aynı şeyleri konuşuyorsanız da bu sefer farklılık, yani cinsellik isteyebilir.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. düşüncen doğru tutumun yanlışş.. artık bu devirde ortalama üstü kimse sadece dikiş için evlenmek istemiyor erkeklerden ki haklılar.. sen de evlenecek avcı rolünde gibi kendini gösteriyorsa o zaman değerli bişeyini şimdi verecen diyor.. bu kadar basit..
mesela bi ilişki de maddi manevi nasıl rol üstlenirsin00 Yorumla
8 ayzaten cevap orada konuşmama gerek var mı cinsellik için gidiyorsa takılmak için düşünüyor kızlar şunu anlayın artık ülke erkeklerinin yüzde 85 fakir evlenme vasfı yok istese de evlenemez o yüzden sevgili yapıp eskort dramaların dan kurtuluyorlar 3 kuruş maaş alan bir erkek den bir şey beklemeyin bu ülkede hayel kurmayın gerçekler ortada :) yine darmadan girdik
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
8 ayEvlenmeden olmaz mantığı çok saçma ya. Belki de evlendikten sonra birbirinize uyumlu çıkmayacak ve daha mutsuz olacaksınız. Bence çiftler evlenmeden aynı evde yaşamayı ve cinselliği deneyimlemeliler.
312 Yorumla- 8 ay
Aklınla bin yaşa abla
- 8 ay
@SoaringDragon sagol ablası
- 8 ay
@öğrenimelemanı maalesef toplumumuzda cinsellik hala bir tabu. Aslında bir ilişkide yapılan bir çok faaliyetten birisi de cinsellik. Fazla abartıldığı için insanlar yaşayamıyorlar.
- 8 ay
Soran8 ayEvlenmeden cinselliği normalleştiremezsiniz Kusura bakmayın Ben benden önce başkasına dokunan bir adamı kabullenemem ha geniş mideli bir insan değilim O yüzden kabul edemem ben nasıl kendimi temiz tutuyorsam O da kendisini temiz tutmalı ki böyle şeyler tek bir insanla yaşanır özel şeyler olduğu için haliyle evlendikten sonra yaşanır evlilik denen kurum ne için var peki bir insan sever aşık olur sevdiği insanla evlendikten sonra beraber olur bu böyle de bu işleyiş böyledir sizin bu savunmanız zina sadece zinayı savunuyorsunuz farkında değilsiniz herkesin Dini farklı Herkesin kendine saygısı farklı ben yüzüne baktığım bir ailem var bana güveniyolar Benim kendime Saygım var Ben bana eş olmamış bir adama neden objelik yapayım ki söyler misin Sonra da çöp muamelesi yapıyor bunu çok çok gördüm emin olabilirsiniz
- 8 ay
Canım sen köyüne dön istersen, bu kafayla mutlu olamazsın. Sonra yarın bir gün gelip burada ağlayarak soru sorarsın aramızda ten uyumu yok başkasına yükseliyorum aldatma sayılır mı diye sjdjsjjs
Soran8 ayHala hala hallere laflara bak kendisini temiz tutmaya çalışan kişilere Kezban köylü demeye başladılar ne kadar aptalca doğru Devir değişti Artık zinalar normalleşti değil mi zorunuza gitmesin anne babalarımız Affedersin işi becererek mi evlenmiş Biz bir ten uyumuna bakalım ondan sonra evleniriz Bu ne ya ne bu her gün bir tarafınızdan bir şeyler uyduruyorsunuz normalleştiriyorsunuz Önceden insanlar derdi oturmasını kalkmasını bilen biri mi bu şimdi neymiş ten uyumuymuş bak bak tek gecelik ilişkilerde ten uyumuna bakmadan hemen girişiyorlar sabahlıyorlar başka yerlerde ne o Maşallah herkesin herkesle Ten uyumu da varmış bak sen Ha bu arada köye gideceğim zaten ekmek de yapacağım Eğer isterseniz gönderebilirim çok güzel çörekler de yapıyoruz☺️
- 8 ay
Kızım siz zinayı sadece cinsel birliktelik sayıyorsunuz? Senin bir erkekle mesajlaşman sevgili olmak amacıyla tanışman, flört etmen de zina dinen, e o zaman direkt dini nikah yapıp öyle mi flört edeceksin ahxjjsjsjs
Ahlak akıldadır, bacak arasında değildir. Bunu öğrenin artık yıl 2025 millet marsa araç gönderdi..
Soran8 ayHayır zina sadece iki bacak arası diye görmüyorum ama 1. sırada geliyor diyebilirim Tabii herkesin düşüncesi farklı ama bana göre böyle ama bunu normalleştirip de bizim gibi düşünen insanların yalnız kalmasını sağlıyorsunuz Çünkü insanların artık beklentisi farklılaşıyor bizim gibi düşünen insanlar da hep yalnız kalıyor Hani bazı şeyler normalleşmemeli anlatabiliyor muyum
- 8 ay
Sayın soran sen dindar mısın merakimdan soruyorum helal ve harama olabildigince dikkat ediyo musun
- 8 ay
aslında her düşünceden insan fala sayıda var, kimse yalnız kalmıyor. Fakat buradaki büyük sorun şuradan kaynaklanıyor. Cinsel özgürlüğü zihninde özümseyebilmiş kişiler tutucu kişilere hakaret etmiyor, saygı duyuyor ama tutucular cinsel özgürlüğü özümseyen kişilere baskı yapmaya çalışıyor. Sanıyorum kendilerine aile ve çevrelerinden yapılan baskılar işe yaradığı için ben de baskı yaparsam işe yarar diye düşünüyor ama öyle değil.
- 8 ay
@öğrenimelemanı toplum baskısı, hurafeler ve korkutma amaçlı baskılarla bilinç altına itilen cinsellik istekleri ileride büyük travmalara sebep oluyor. Tutucu kesimin saldırgan yorumlarından çok net anlaşılıyor. Genelde de bu kişilere toplum cinselliği maalesef tek taraflı gösteriyor. Erkek kullanan, kadın kullanılan, erkek yapan, kadın yapılan gibi ama cinsellik iki tarafın beraber karar vererek, istedikleri zaman, beraber haz aldıkları bir konudur ve bunu idrak edemiyorlar. İyi ki sizin gibi eğitimli ve doğru bakış açısı olan kişiler var.
Gizli Üye(25-29)8 ayBak bakireyim ama öyle pis şeyler yaptım ki öyle hatalar yaptım ki kendimden iğreniyorum, o kadar pişmanım ki şu an senin gibi tertemiz olmak için neleri vermezdim bende hala evlenemedim tam bundan olur diyorum ciddi bakıyorum konuyu cinselliğe getiriyor bende artık kimseyle konuşamıyorum böyle temiz kalmaya devam et elbet çıkacak bi gün o kişi
11 Yorumla
Soran8 ayİnanın bekliyorum ama yoruldum birini tanıyamıyorum bile karşıma kimse çıkmıyor görünmez gibiyim
Gizli Üye(30-35)8 ayBende senin gibi düşünen biri arıyorum umarım bulurum çünkü karşıma çıkanlar hep beni kullanmaya çalıştı biri çanta aldirabilmek için bedenini kullanmaya çalıştı diğeri de parfüm yani bende senin gibi düşünen birini arıyorum çok çok amin inşallah bulurum
24 Yorumla
Cevap sahibi8 aySen öylemisin peki ama nick ve profile bakılırsa iş başka
Cevap sahibi8 ayZihnim kirli değil esc ile dekolteli foto bi araya gelince müşteri arayan bi profil sandım kusura bakma özür dilerim
Gizli Üye(25-29)8 ay28 im benim daha önce hiç deneyimim yok evlenmeye kadar düşünüyorum beklemeyi yani sana da o tepkiler geliyorsa o erkeklerin gerçek yüzü ortaya çıkmış demektir onları boş ver onlar ev geçindirecek erkek değil gerçekten seven erkek isteyen erkek bekler en fazla bekleyeceği 2.03 yıl o da nişanlılık tanışma süreciniz bu yaşa kadar beklemiş 2.03 sene mi bekleyemeyecek kimsenin manipülasyonla kanma
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ayYa he mk bir sen cok iyisin bütün erkekler eli s"knde geziyor. Nerde abaza var pirinçten taş ayıklar gibi ayıklıyorsun sonra da oğlan isteyince vermiyorsun. Nasıl birini istiyorsan öyle davran, öyle yaşa, öyle ortamlarda bulun, bak bakalım kimler geliyor. Kömür madeninin icinde elmas aranmaz mk.
02 Yorumla
Soran8 ayNiye zoruna gidiyor?
Cevap sahibi8 ayZoruma giden bir şey yok, yazdığımı anla önce
Gizli Üye(25-29)8 ayBizler başta beden isteriz. bedensel olarak ilişkiye girmeyen kadına duygusal yatırım yapmak demek bir erkeği öldürür o. Evlenmeden duygusal yatırım yapmamalı bir erkek. Öyle kadınlarınkine benzemez ölümcüldür. O yüzden başta beden vericeksin sonra diğeri. Ya da kapı orada sapı orada... Oltanın ucunda bir şey olmadan balık mı avlanır mq. kafana sıçsak yeridir.
08 Yorumla
Soran8 ayNeden mesela neden yani böyle bir arayış içine giriyorsunuz Eskiler böyle mi yapardı Acaba bir eskiye bakın eski ilişkilere bir bakın isterseniz anne babamız evlenmeden önce 10 kere 20 kere sevişip de mi evlenmiş nasıl bir zihniyetiniz var Anlamıyorum Hiç mi kimsenin namusu yok Hiç mi kimsenin dini inancı Hiç mi kimsenin ailesi yok yani ne yani herkesi yoldan geçmiş ESC mi sanıyorsunuz Ne kadar ayıp Ne kadar utanmazlık bir düşünce sahibindesiniz ya
Cevap sahibi8 ayLan kızım benim annemle babam 16- yaşında evlenmişler ikisinde 16!! Mq ne sevişmesi ne aldatması daha orta da östörejen yok testosteron yok. İnternet yok mq onların zamanında. Neyle aldatacak kadın? şu an nude satan mı dersin uzaktan show satan mı dersin hormon kullanıp 80 yaşında dedelere sütünü sağıp satan mı dersin show sitelerinde maskeyle gezen mi dersin dolu. Dışarda ne kadar hanımcık dediğin kız eve girdiğinde 5 kişi gurup sekse hazır hepsinin başın da maske vuruşulmaya hazır. Bakirelik felan aramıyoruz bile mq şu zamanda ne bakireliği. Ben 1- yaşındayken kız okulda hamile kalmıştı en son orada dedim bunu yapan cinsten bakirelik bekliye e ben sokuyum diye daha 16 yaşındayken bile. Yasalar kadınları savunuyor sadece. Fakat günümüz de kadınlar parayla seks yapan kadınların eline su döker oldu. Duygusal besleyen adam mecbur öldürücek o kızı yoksa atlatamaz. O yüzden et parçası olarak bakmaz ise 2025 yılında kadınlar öldürür o erkeği yok eder anasını sever. Kaybedicek bir şeyleri yok kadınların tam tersine o yüzden böyle olmalı artık.
Soran8 ayTm.
Cevap sahibi8 ayAilenle konuş evlen biriyle çocuğun alkolü uyuşturucuyu olmasın işi olsun. Direk evlen eşyalı bir ev tuttunuz mu tamam. Çağımız da işleri zorlaştırmak o işin olmaması demek.
Dışarda ilişki kurucağın erkekler çok iyi ihtimal seks yapmak ister. Dua et bunu istesin hatta. Dedim ya sanal show yapıyorlar tokenli yerlerde gruplu tekli her türlü şaklabanlık. Dışardan umudunu kes. Kız kardeşi olan biri olarak dediğim gibi tanıdıklar zaman geçmeden evlenirdik temiz iş mutlu mutlu. İlerisi tamamen kokuşmuşluk dolu. İşin içinden çıkamazsın.
Soran8 ayAilem böyle şeylere karışmıyor Aslında tamamen bana bırakmış zaten uygun biri olsaydı bana bugüne kadar çoktan gösterirlerdi zaten kimseyle de tanışamıyorum artık heves ve istek Yok İçimde Bayağı da kimseyle de konuşmuyorum böyle nereye kadar gidecek bilmiyorum Sürekli iş ev iş ev oluyor hep
Cevap sahibi8 ayO şekilde 40 yaşına gelirsin daha evlilik çıkmaz. Bol şans. Mecbur ailen bulmazsa gelip sana evlenek sevgili olalım niye kim der ki 🧘
Soran8 ayBunca insan nasıl sosyal medyadan bulup evleniyor adamlar pugbiden tanışıp evleniyor ya bu nasıl mümkün olabiliyor
Cevap sahibi8 ayŞu an gizliden çıksam şaşırırsın onca Xp yapmış niye takip ettiği takipçisi yok diye. İnternete tanıştığın geneli güzel kardeşim satar seni. Nude ister video ister bak atarım felan öyle gider. Sen gerçek hayatta da şans vermiyorsun düzgün adam seni evin içine arıyamaz sonuçta 🤌 Bulamazsın bir sıcak bir kalp kendine göre sonuçta.
Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. İnan bana ben hele hele hiç doğru bulmuyorum. Yabani ilan edildim bu yüzden. Sen müslüman olarak namusunu koruyorsun. Sonra da sen yobaz oluyorsun. Lafım ona müslümanız.
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayDemek ki kaliten seni aşanları elemeye devam ediyor. Kimse kusura bakmasın, sevgiyi sadece yatakta arayanlar senin yalnızlığına değil senin seviyene ulaşamadıkları için kuduruyor.
Kendine saygısı olan kadın herkesin geçici durağı olmaz. Sen de olmamışsın ne güzel yapmışsın. Zaten mesele yalnız kalmak değil çürük kalabalıkların içinde kendini kaybetmemek.Doğru insan geç gelir ama geldiğinde beklediğine değdiğini gösterir.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayKadınlar hoşlandıkları erkeklere kurallar koyar. Bir kız bir erkeğe evlenmeden olmaz, sana guvenmeden seninle sevismem diyorsa "seninle olmaz" anlamına gelir bu ve ordan uzaklasmak en güzelidir, o kız erkeği ilgi için kullanıp bir kenara atar.
020 Yorumla- 8 ay
Bir erkek sabredemeyip evlenmeden yapıyorsa sıkılır gider alacağını alır neden evlensin ki zaten cinsellik yaşıyor
Cevap sahibi8 ay@Kdodkdkdkdmd kadının doğası öyle, kuralları ben koymadim, kadınlar hoşlandıklarında yatmadan duramaz
- 8 ay
@Kdodkdkdkdmd evlenen erkekler alacagını alıp sıkılmıyo mu yani
- 8 ay
Kaç kere kadın oldunda bizim adımıza konuşuyorsun biz hoşlandığınızla aşk yaşamak isteriz erkekler yatmadan duramaz biz değil
- 8 ay
Biz aşık olduklarımızla yatmasakta olur
- 8 ay
@Kdodkdkdkdmd neden erkekler sizin ihtiyaclarınızı yerine getirmiyo diye boşanan kadınlar var o zmn? ya da bu sitede bile neden kadinlar evlilikte cinsellik olmadan olmaz diyolar demekki onlar da duramazlar :)
- 8 ay
@SoaringDragon bu sitedekilere bakarsan 100 sene geriye gidersin
- 8 ay
@Kdodkdkdkdmd tamam röportaj yap hangi kadın evlenmeden cinsellik olmadanda olur diyo 😂😂😂
- 8 ay
@SoaringDragon kanka ben senin gibi erkek miyim röportaj yapayım? Kendi içgüdülerimi biliyorum sersem sersem konuşma
- 8 ay
@Kdodkdkdkdmd sersem sersem konuşan sensin burada herkes senin gibi aseksuel degil kadınlar da erkekler de cinsel birliktelik ister bu tartışılmaz bi gercektir
- 8 ay
@Kdodkdkdkdmd oyle bi şey olsa zevkten ziyade üreme diye bi kavram da olmazdı
- 8 ay
@SoaringDragon kaç kere kadın oldun sersem? Bizim içgüdülerimizi bilmeden konuşma erkek yapmadan duramaz kadın durur.
- 8 ay
@Kdodkdkdkdmd ulan kadinlar bunu diyo diyorum kac kere kadin oldun diyosun 😂😂😂
- 8 ay
@Kdodkdkdkdmd neyse seni tanıdım ama aynı şeyleri soylemeye degmeyecek o yuzden seninle tartısmaya girmeyecem boşuna arina mıydın neydin 😂😂
- 8 ay
@SoaringDragon sersem ben kadın değil miyim
- 8 ay
@SoaringDragon be diyorum sana
- 8 ay
@Kdodkdkdkdmd aseksuelsin işte
- 8 ay
@Kdodkdkdkdmd aseksüel olan bi erkek de cinsellik olmasa da erkek yaşar der 😂😂
- 8 ay
@SoaringDragon aselsüel değilim kafanda kurma sersem
- 8 ay
@Kdodkdkdkdmd yav he
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Seda sayan gibi ol
https://www.instagram.com/reel/DJbZzp1NMzo/?igsh=MXBrMTBwb3gxbWVqaQ==
00 Yorumla
8 ayKesinlikle doğru adımlar atıyorsun
Faydalanmak isteyen çok olduğu için veya yanlış kişileri yani erkekleri seçtiğin için senden faydalanmak istiyorlar
Sende evlenmeden olmaz diyince tabi bu da karşı tarafın geri çekilmesine sebep oluyor00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
8 ay
+1.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 470 cevap paylaştı.
8 ay🌹 Kendi sınırlarını koruyorsan, yalnız kalmıyorsun; kendine sadık kalıyorsun.
Doğru kişi geldiğinde bu tavrına hayran olacak, uzaklaşmayacak.
Saygı çekicidir, korkma ondan. ✨04 Yorumla
Soran8 ayÖyle mi düşünüyorsunuz gerçekten
- 8 ay
Aynen tam da bu şekilde düşünüyor dum
Soran8 ayİnşallah benim gibi düşünen birini bulur yuvamı kurarım
- 8 ay
İyisallah ama lakin zor bir durum zor bir süreç çünkü insanlar ve nesil çok değişti
- Aşk İlişkileri konusunda 903 cevap paylaştı.
8 aySen beden arayanlara denk gelmişsin.
Erkeklerin hepsi için aynı değil.
O dediğin evlenmeden önce olmaz. Bende seninle aynı düşünüyorum.
Ahlağı ve edebi tam oturmadan sapitmiş kişiler bunlar.10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. En doğrusunu diyorsun. Kimsenin masasına meze etme kendini, erkeklerin hiçbirine güvenemezsin.
Adam gibi biri karşına çıkar elbet10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 810 cevap paylaştı.
8 ayDoğrusu bu, bende bu şekilde hayatımı sürdürdüm ve Şu an mutluyum.. darısı sana inşallah🫶🏻 Sakın karamsallığa girme bekletiyorsa güzelleştiriyordur 🤲🏼
11 Yorumla- 8 ay
Çok iyi tavsiye ve tecrübe ✨✨
8 ayAferin. Yani tutucu olmana aferin demiyorum Kadın olarak bedeninle ilgili kararı kendin vermene aferin saygı duydum. Nasıl doğruysa bedenin üzerindeki kararı kendin ver. aferin
00 Yorumla
8 ayEvlenmeden olmaz korunma bariyerini yikarsan yanlız kalmak korkusundan. Daha kötüsü işi sorumsuz yaşamak isteyen korkak menfaat dileyenlerin elinde sadece işi görülen üstelik kendini benimseyen karşındakini küçültmek le kendini övenlerin sadece terk kulanilmislarin çokluğuyla değersiz bir hayal parçası bile olamayan bir lavabo gibi olursun
00 Yorumla
8 ayHayatım en doğrusunu yapıyoruz. Bazıları gelip şunu diyecek “sen beklerken kocan bir çok insanla yaşamış olacak.” insanlardan bize ne? bizi tanımlayan şey düşündüklerimiz ve uyguladıklarımız. Evet bende benim gibi temiz birini isterim geçmişini fakat herkes yapıyor diye onların doğrularına göre şekil almak zorunda değiliz. Kezban veya geri kafalı yakıştırması yapanlar ötede ağlayabilir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 444 cevap paylaştı. Bunun için yanliz kalmaktan korkma çünkü seni seven adam hiç bir zaman cinsellikten bahsetmez senin kalbini sever kısaca seni her halinle sever o yüzden yanlizlik iyidir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
8 ayHelal olsun bacım hala varsınız ne güzel en iyisi en hayırlısı çıksın inşaallah karşına çok mutlu bir yuvan olsun
02 Yorumla
Soran8 ayAmin çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🌸
- 8 ay
Rica ederim Allah sizden de razı olsun
8 ayBende aynı durumdayım ne zaman bir erkekle tanışsam sapıtıyor bir yerden sonra ben dur dediğimdede kezban damgasını üstelik red yiyorum erkeklerden son derece nefret ediyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ayBende evlenmeden yaşadım böyle bişey. Pişman değilim. Ama ben sen yaşamamalısın. Erkekler bu konuda çok iki yüzlülük yapıyorlar. Kendileri her türlü haltı yerler, ama evlenmeye gelince bakire kız ararlar.
13 Yorumla- 8 ay
ilişki yaşayıpta bakire kız arayan erkekle muhabbeti kesin zaten. her konuda iki yüzlüdür o.
Cevap sahibi8 aybencede öyle. Çok teşekkürler güzel cevabın için :)
- 8 ay
Rıca ederim :)
Gizli Üye(18-24)8 ay🥲🥲 bende öyle dedim herşeyi kesti konuşmaz olduk hata sürekli yok olsa da sürekli tirip atıp gidiyor kavga ediyor veya sana iki saat anlatıp uğraşamam diyor sadece
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
8 ayMutlaka doğru kişiye denk geleceksin, boş ver onları içinden geldiği gibi ol en doğrusunu yapıyorsun.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
8 aybir erkekle bir kadın arasında cinsel çekim yoksa neden bir araya gelsin? erkek arkadaşın cinsellik istiyorsa onu cinsel anlamda özgür bırakırsın. ya da flört olayını yapma derim.
01 Yorumla
Soran8 ayEl ele tutuşmakla bile ten uyumunu öğrenebilirsin illaki o yatağa girmen gerekmiyor Ne kadar ayıp şeyler ya Hiç mi utanms denen bir şey yok Hiç mi zinadan haberiniz yok sizi
Gizli Üye(18-24)8 aySen doğru olanı yapıyorsun ve böyle devam et
21 Yorumla- 8 ay
Sende mi öylesin
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Bende 28 yaşındayım bende hala bakirim isteseydim yapardım ama bende kendimi evleneceğim kişiye saklıyorum 😁😁
02 Yorumla- 8 ay
İyi ki saklamışsın aşkım ❤️
Aşk İlişkileri konusunda 362 cevap paylaştı. Hep böyle devam et.
Elbet böyle devam etmicek. En güzelini en doğrusu yapıyorsun. Özsaygını koru. Sen böyle değerlisin.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
8 ayZarif giyimli Zayıf vücutlu bebeksi okşamalık yüzlü isen eğer, evlenmeden olmaz demekte haklısın ve bul beni 😝
00 Yorumla Modern çağa ayak uydurmak zorunda değilsin onların moderni senin kırmızı çizgin olabilir bu konuda yüklenme kendine
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
8 ayBence bunu ilişkinin en başında hemen açma akışına bırak, düşüncelerine saygı duyacaktır seni gerçekten isteyen, sana yatırım yapacak partner.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
8 ayHerkesin kendi tercihi. Seninle aynı yoldan giden ve en baştan bu soruları sorman bu yüzden çok önemli. Zaman kaybetmemiş olursun.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 900 cevap paylaştı. Ben sevdiğim kadınla evlenmeden yapmayacağım kardeşim. Seven bekler. Seven kadınının isteğine saygı duyar.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. sikinti sende ya da onlarda degil, ayni gorustekilerin birbirine denk gelmemesinde aslinda. bazen bu sinav meselesi tansiyonumu yukseltiyo.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
8 ayAferin dediyin doğru helal olsun sana bu şekilde devam et kesin günün birinde nasibin karşına çıkar, sadece sabır etmen lazım gerisi hava civa 👏👏
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ayBunu bu yaslardan sonra demeye başladın doğru mu? 18-22 li yaşlarla evleniyor erkekler artık çünkü bakire olma olasılığı kimseyle hiç yatmamis olasılığı bu yaş grubunda oluyor bundan dolayı şansına küs
00 Yorumla
8 aySen doğru olanı yapıyorsun ve karşına çıkanların yanlış insan olmaları senin kararının doğruluğunu etkilemez
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
8 ayDediğin gibi herkesin kendine ait bir sınırı var. Umarım dilediğin gibi birini bulursun. Aynı düşüncelerde olmak gerçekten çok kıymetli
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
8 aySen doğru yoldasın canım kim neyi derse desin aldırma ve bildiğin yolda da devam et evlenince de bu böyle devam edecek onu da bil yani
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Evlenmeden olmaz demene katılıyorum destekliyorum doğru olan o herkesle yapılmaz zaten☺
02 Yorumla
Soran8 ayTeşekkür ederim 🥰
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
8 ayÖyle erkeklerden hayır gelmez ya. Ben birini gerçekten sevsem evlenene kadar dokunmam, sadece konuşurum.
02 Yorumla- 8 ay
Dokunmam dediğim, isterse el ele tutuşmak bile istemesin saygı duyarım. Ben beden için değil, onu sevdiğim için birlikte olurum, onun için kalbim pıt pıt attığı için.
- 8 ay
İstrsen. drtlesşebiriiz
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
8 ayZina yapmak yerine yalnız kalmak çok daha iyidir.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 675 cevap paylaştı. En doğrusu kuzu. Gidecek olan her türlü gidiyor. Allah gönlüne göre en hayırlısını versin.
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 435 cevap paylaştı.
8 ayEvlenmeden olur dersen bu sefer hem s.. lip hem yalnız kalacaksın.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ayŞu var sen böyle olsun istiyorsan haklısın hakkın. Ama ilişkide birliktelik isteyen birisini de ilişki de zorla tutamazsın. Burada uyuşma olmadığını kabullenmek ve kendini üzmemek lazım. Kendine uygun birisi ile bir ilişki sürdürmen gerektiği de açık. Ama mutlu olmak ise bakire ya da bakire değil kısmına bakmıyor
10 Yorumla- Devamını Gör (127)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
