"Evlenmeden olmaz" dediğim için sürekli yalnız kalıyorum, bu hep böyle mi devam edecek?

Gelip bana asker arkadaşımı falan filan demeyin herkesin kendisine saygısı sınırı farklıdır ben doğru bulmuyorum böylede bu yaşıma kadar ilerledim ama görüyorum ki erkekler sadece beden arıyor.
Güncellemeler
8 ay
Güzel cümleleriniz için çok teşekkür ederim beni desteklediğiniz içinde 🧡 ve anladığınız içinde sabır ve dua ile bekleyeceğim.
"Evlenmeden olmaz" dediğim için sürekli yalnız kalıyorum, bu hep böyle mi devam edecek?
Cevapla