AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
115Cevap
Doğru olanı yapıyorsun sadece yanlış insanlara denk gelmişsin.
Doğrusu bu zaten.. Zamanı gelince o seni bulur merak etme
Doğru yoldasın yapsanda yanlız kalırsın bu şekilde niyetleri ortaya cıkmış zaten
En doğrusunu yapıyorsun. Doğru bildiğin şeyden vazgecme...
Ayşen gurudanin annesinin tavsiyesine uy en azından, göster ama elletme
İyi yapıyon bence ciddi olsalar senle evlenir öyle yaparlar demek seni ciddi düşünmüyorlar
Oyle biri ile zaten olursan iki gune ayrilirsin. Sen dogrusunu yapiyorsun
Haklısın evlenmeden bir şeyler olur ama ilişki olmamalidir
Olması gerekn bu herkee kendiniasmis durumda şu an kötü haldeyiz
Umrumda değil sonsuza kadar yalnız kalmaya da razıyım evlenmeden olmaz
Bu hep böyle devam etmeyecektir diye düşünüyorum.
Aşk evliliği yapman zor ama mantık evliliği yapabilirsin.
Seven insan cinsellik yasayamiyor diye bırakmaz zaten.
Elini bile tuturma bacim ! Genelde erkekler kizlara sunu soyler "bana sevgini ispatlamani istiyorum" Sen kimseye sevgini ispatlamak zorunda degilsin ! O sana dokunmayarak sevgisini ispat etsin. Cogu seyleri normalestiler aslinda hiç normal degil. Sen bu yolla devam et, dogru olan mutlaka seni bulur. Allah bahtini guzel etsin
Evlenmeden yapmam diyen biri muhakkak çıkacaktır Allah gönlüne göre versin
Evet 43 yaşındayım, bu hep böyle devam etti ve edecekte sanırım.
Doğru insan gelene kadar bu hep böyle emin ol onlara he de desen seni bırakacaklar
Olsun hep böyle ne olacak, gidip sürekli biri olmadı diğerinin altına yatan çoğunluğa dahil olmadığın için kendinle gurur duy, serzenişte bulunacağına
Bence de evlenmeden olmaz, sen kendi değerlerine uygun birini bulmaya bak.
Onların niyetleri belli. Versen de vermesen de gidecekler.
boş ver doğru yoldasın
Yanlış insanlarla olmaktansa en iyisi budur
Hayır ama nadir senin gibi düşünenler umarım denk gelirsin
Bitti o devir erkekler evlenmiyorlar haklilarda niye evlensinler ki
En doğrusunu yapıyorsun böyle devam et gitmeyinin awq ben
En doğrusu böyle devam et, evlenmeden kimseye teslim olma
Sende inandın mi
Bu zamana kadar hiç uzun ilişkiniz oldu mu şöyle 2-3-4 yıllık
En fazla 3 ay
Anladım kısaymış hep
Bırak sırf bunun için yalnız kal, sınırların olması güzel bir şey. Sınırlarını genişlettiğin an karşındakinin saygısı vs kalmaz kullanma gözüyle bakar. Zaten öyle basit düşünceli insanları ne yapacaksın hayatlarından çıkması daha iyi
Sanal ortamdan bunu bekliyorsan en büyük hata burada.
Çalışıyorm cumartesi dahi sosyal hayatım azaldı baya ki onu geçtim sosyal medyada ki insanlar dışarıda ki insanlar ne farkı var
burada herkes arayış içinde kimse senin gibi düşünmüyor çok belli aslında
Suçu bende buluyorlar ses tonun böyle şöyle fiziğin böyle olmasaydı bize ne gibi gibi seni fiziğin Aura böyle diye başka sana nasıl yaklaşacaklar ne bekliyorsun diyorlar ben bunları hak etmiyorum hadi onu geçtim açık saçık giyinen biri de değilim
Sana tavsiyem sanal alemden çok fazla bir şey bekleme
Dışarıdan nasıl bulucam ki çıkamıyorum akşam 6 mesaim bitiyor o saatten sonrada dışarı çıkmam yasak
Doğrusu bu yalnız kalaman yanlış indanlar olduğu anlamına geliyor sakın ama sakın bunu çiğnetme
Ailemin yüzüne bakamam yoksa yapmam böyle bir şey
Herşeyin temizi güzeli makbul pislikten güzellik çıkmaz yolunda şaşma
Umarım beklediğime değer 🙁
Değecek eminim altınla teneke bir olamaz alıcısı farklıdır biri ucuz talibi çok diğeri pahalı alıcı az ama nitelikli olur yalnız hissetiğin olcak çok üzecek seni ama hayat hata yapman için zorlar seni pes etme
Baya yalnızım bu arada
Çalışıyormusun çalışmak iyi gelir ben böyle üstesinden geliyorum
Çalışıyorum evet sadece ev ve iş başka bisi yok
Nasıl bir iş benimde öyle ev iş birde ben yalnız yaşıyorum daha kötü olabiliyor ama işim olmasa kafayı yerdim muhtemelen
Bi firma diyelim, ailemle kalıyorum
Söylesene gizlisin zaten ona göre yorum yapacam 😃
Müşteri hizmetleri
Orada tanıştıkların mı böyle oluyor?
Oradakilerin aklı bir karış havada zaten eve geçtim o yüzden şirkette değilim
Normal arkadaş olabiliriz en azından benim de akşamları konuşacağım biri olur
Neyse ben gidiyorum
Maalesef öyle bıze gelınce Neymıs evlenmek ıstemıyorlarmıs s. k gıtsınler ozaman öyle erkeklerı hayatına alama uzak dur elbet cıddı düşünen bırı çıkar karşına takma
Kendin gibi düşünen birini bulmuş olursun, fena mı?
Bekar bile ölmeyi göze al ama böyle bir pisliği kendini yakistirip yapmaktan uzak dur.
Evet ya yalnız kalmayı kabulleneceksin ya da kuralını biraz gevşeteceksin
Doğru yoldayız 😘 evlendiğin kişiye ne kadar değer verdiğini gösteriyorsun. Bunun kıymetini anlayan birisi senin kendisi için olduğunu anlayıp seninle olmak isteyecek güzelim 😘
Peki o sana bu kadar değer veriyormu en düşük erkek bile en az 1 2 defa cinsel ilişkiye girmiş oluryor burna nasıl bakıyorsun
Bu şekilde yaşayan bir erkeği "düşük" olarak nitelendirmen senin bakış açın.
Ve en az yapanı bile böyle düşünmen de fazla genel?
Düşük derken en az cinsel ilişkiye girmiş menasında söyledim
Seni sen olduğun için kabul etmeyeni sende kabul etme bugün böyle bir şey için senden ayrılan ve sorun eden biri yarın istediğini yaptıktan sonra da seni yarı yolda bırakır
Aga banada oyle cok denk geldı gorucu usulu yaptım bende
Senin gibi düşünen vardır illa
Niyetini bozma 🍁
Canım hiç kimsenin seni manipüle ermesine izin verme. Emin ol ki erkekler "şeytan" gibi. Elde edince ortadan yok olur, kalakalırsın. Allah b*elasını versin öyle erkeklerin ne diyeyim
En doğrusunu yapıyorsun boş ver
Ülkedeki bütün "evlenmeden olmaz"cılar bu sitede. Yalnız değilsin.
Doğru yoldasın evlenmeden olmaz. Olur diyenler eş değil FB arıyorlar kullandıktan sonra ayrılırlar
Acelesi yok gerdek gecesi verirsin yalnızlık iyidir
Kötü insanlardan arınıyorsın takma onların dedigini yaparsan bir mendil gibi atarlar
En doğrusu senin yaptığın
Yalnız kalıyorsan bu senin için güzel bişey uçkuruna düşkün birinden hayır gelmez kendine saygını yitirmek istemiyorsan evlenmeden yapma zaten
Bende hiçbir kızla evlenmeden yapmam kimsenin vebalini alamam ama yapmadığım zamanda karşı taraf bana can düşmanı gibi davranıyor
Bende de aynı durum var. boş ver böylesi daha iyi yanlış insanları çabuk eleyebiliyoruz en azından...
senin sınırını, düşüncene, isteklerine saygı duymuyosa zaten boş ver onu. ondan hayor gelmez. istemiyorsan istemiyorsundur.
sen doğrusun ama tamam bazi şeyler var olmaz lakin opme sevme el ele tutuşma vb seylerede yok diyor isen sen evlenmeden kımse ile cikma yani misal ben sevgilimin kokusunu hala aliyorum 2 gün bulusamiyacaz
İnan en doğru olanını yapıyorsun, onlara istediklerini verirsen seni daha duş almadan terkederler...
Yani bende yabmadım evleneceğim kıza saklıyor genini hemde günah
evlenmeden olmaz diyen erkekler bile varmiş. o yuzden dert etme kendin gibi cikar karşina
senin kararın normal
buna anlayış göstermeli partnerin
Seni seven biri zaten bekler. Eğer bunun için ilişkin bitiyorsa karşındaki kişinin niyeti farklıdır.
Bazen avrupalı bazen kürt oluyorum niye böyle acaba
Kendini kullandıracağına yalnız kal daha iyii tamam mı
Kendi tercihin oyle olan insan mutlaka cikar.
Konuya niye kullanilmak açısından bakiyorsun ki? sonuç olarak sen de erkekleri seks için kullana bilirsin, kullan sora bas tekmeyi g. tüne gitsin 🤣🤣🤣🤣
Kardeşim bütün bunlar a rağmen direnip sonunda istediğimiz gibi birini bulcaz ben inanıyorum
Kendi tercihin ve senin gibi düşünen birini bulacaksın elbet yola devam moralini bozma
Süpersin! Yalnız kalmıyorsun, her seferinde mide bulandırıcı iğrenç yaratıklardan kurtuluyorsun.