Öyle çok güzel bir kız olmadığım halde neden erkekler bana iyi davranıyor kızlar kötü?

Neden bilmiyorum yani ben erkeklerle öyle çok problem yaşamadım. Genelde kızlar bana kötü davrandı kalbimi kırdı erkekler genelde hiç bişey demediler bana yani çalışma hayatında da erkeklerle problemim olmadı ailemdede niye yani genelde kızlardan ve kadınlardan kötülük gördüm onlar benim kalbimi kırdı Mesala bana hiç bir zaman bir erkek mobing yapmadı genelde kadınlar yaptı bide kızlar da şu var çeteleşip bi kişinin üzerine yürümek ya da ötekini beğenmeme kendini bişi sanma erkeklerde bu yok sanırsam öyle oldu

Öyle çok güzel bir kız olmadığım halde neden erkekler bana iyi davranıyor kızlar kötü?
Öyle çok güzel bir kız olmadığım halde neden erkekler bana iyi davranıyor kızlar kötü?
Cevapla