Çok güzel kız değilim ama çok çirkin de değilim ortalamayim neden hiç bir erkek bana yaklaşımiyor?

Çok güzel olsam bana bakmaz derler çirkin olsam ben buna bakmam derler ortalama kızlara rağbet varken ben neden yalnızım?

Çok güzel kız değilim ama çok çirkin de değilim ortalamayim neden hiç bir erkek bana yaklaşımiyor?
Cevapla