Güzel ve bakımlıyım diye kız arkadaşlarım bile bana kötü davranıyor bakımlı insanları neden çekemiyorlar?

Bugün iş yerine gittim ben zaten süslü ve güzel bir kadınım. Kendime giyim tarzıma çok dikkat ederim. Yine saçlarımı yapıp süslenip eteğimi giyip iş yerime gittim daha merhaba demeden iki metre öteden arkadaşlarım niye böyle süslendinnnn falan dediler. Daha bi soluklanmadan tuhaf tuhaf kıskançlıklar. Sanki ilk defa süslenmişim gibi böyle bi çekememezlikler. Sonra muhabbet ettik falan laf arasında nolcak ya falan dedim arkadaşım sessize elinin körü olcak dedi içinden diyecekti sanırım dışa vurdu😂 sonra çevirdi falan böyle. Kendileride bakım yapsınlar süslensinler banane yani engel mi oluyorum sanki. Kendilerine özen göstermiyorlar kendilerine değer vermiyorlar biride kendini sevince saldırıyorlar. Bide bunlar arkadaş dediğim insanlar. Sonra üşümüyor musun sen bilmem ne etek giymişim diye. Bende yooo üşümüyorum falan dedim. 5 dakika sonra kendi aralarında bende etek giycektim ama o bu şu diye konuşmaya başladılar. Neden insan kendi arkadaşına bile hasetlik yapar ki ya gerçekten inanılmaz. Hele elinin körü meselesi nedir ya ben sana laf mı soktum kötü bir şey mi dedim acizce şeyler ya
Güzel ve bakımlıyım diye kız arkadaşlarım bile bana kötü davranıyor bakımlı insanları neden çekemiyorlar?
Cevapla