Bakımsız olduğum için benden güzel olmayan kızlara senden güzel diyorlar bu durumda onlara ne demeliyim?

Ben sadece bakımsızım aslında bakım yapsam cidden güzel olurum kullandığım gözlük bile yüzüme yakışmıyor yüzüme büyük geliyor hatta camları falan. Benden güzel olmayan kızlara ay bu çok güzelmiş falan diyorlar ama aynı şeyleri bana demiyorlar halbuki ben o kızlara bin basarım sadece bakımsızım. Ne yapmalıyım sizce?
Bakımsız olduğum için benden güzel olmayan kızlara senden güzel diyorlar bu durumda onlara ne demeliyim?
Cevapla