2. Buluşmada ikinci bardak çayı sadece kendisine söyleyen erkek hakkında ne düşünürsünüz?

İlki rastgele görüşmeydi benim oturup kitap okuduğum cafeye geldi, ben bile cay ısmarlayım dedim ona, çalışmadığım halde. Neyse bu çakmağını unutmuş onu vereyim dedim 2. Kez 1 ay sonra görüştük. Bir cafede, cay söyledi bende cay söyledim. İçtik sonra bu lavaboya gitti, o ara garson kız sadece 1 cay getirdi ona. O gelince de sen içmiyon mu dedi yalandan, sonra nargilesini içti keyfle. 35 yaşında bu zat
2. Buluşmada ikinci bardak çayı sadece kendisine söyleyen erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla