Erkeğin ikinci buluşmada kendi semtine çağırması hakkında düşünceniz nedir?

Biraz uzak oturuyoruz ilk buluşmada ben çağırmadım ancak buraya geldi. Tamam ama ikinci buluşmada ortak bir yerde buluşsak ikimiz için de daha iyi olur. Bana benim semtime gel dönüşte ben seni bırakırım diyor. Sizce kendi semtine çağırması normal mi? Gerçekten uzak.

Erkeğin ikinci buluşmada kendi semtine çağırması hakkında düşünceniz nedir?
Cevapla