Otobüs durağında gördüğüm kızdan hoşlandım, tekrar görürsem konuşmalı mıyım?

25 yaşındayım, bugün yürüyüş yaparken otobüs durağının orada bir kız gördüm. Mavi gözlü uzun boylu çok güzel bir kızdı gidip konuşmak istedim ama beni yanlış anlar tersler diye cesaret edemedim. Haftaya yine o saatlerde yürüyüşe çıkacağım belki oralarda çalışıyorsa bir ihtimal görebilirim. Tekrar görürsem konuşmalı mıyım? Kız beni hiç tanımıyor reddetme veya tersleme ihtimalide oldukça yüksek.

Otobüs durağında gördüğüm kızdan hoşlandım, tekrar görürsem konuşmalı mıyım?
Cevapla