Ayı otobüste olduğumuz kızdan hoşlandım. Yanına gidip konuşmalı mıyım?

Aynı otobüste olduğumuz bi kız var 2 3 durak ilerimde biniyor kimi zaman yanıma oturuyor kimi zaman denk gelmiyor falan her neyse aynı okulda okuyoruz aynı yerde iniyoruz dolayısıyla ve inicegimiz zaman hep müsade veriyorum nazikçe önden inmesini sağlıyorum bugün de aynı şey yaşandı baya bi 5 6. Kez falan oldu ve durup yüzüme gülümseyip teşekkür ederim yaptı gitti gülüşüne vuruldum galiba... Okula çıkarken yanına gidip konuşmalı mıyım sizce üstelik sınıflarımız aynı katta
Ayı otobüste olduğumuz kızdan hoşlandım. Yanına gidip konuşmalı mıyım?
Cevapla