Kendisinden hoşlandığımı biliyor karşılık vermiyor ama depresifken hep benimle konuşuyor?

selam, yaşım 22. kendisine 1-2 hafta önce duygularımı açtım. dediği tek şey "mutlu oldum, değerin yükseldi gözümde" falan filan. ama karşılık görmedim. sadece biraz daha yumuşak davranıyor. dün de buna iltifat ettiğimde "çok şahsi oldu bilemiyorum" dedi ve bir tık soğudum. madem bana karşılık vermiyor neden her üzgün olduğunda beni psikolog yerine koyup dertlerini sürekli bana kusuyor anlamıyorum. ben de safım kabul ediyorum. ama onun yaptığı şeye anlam veremiyorum sadece

Kendisinden hoşlandığımı biliyor karşılık vermiyor ama depresifken hep benimle konuşuyor?
Cevapla