Bana aşık değil ama konuşmak istemediğim zaman ağlıyor?

Kız yetim ve ailesi tarafından sevilmeyen bırısı ve hepsi engellediler. Maddi olarak zor durumda ve ben elimden geldiğince yardım ettim. Ve bi arada beraber olduk, sonra her bulusmada dudagımdan öptü. Neyse sonra İzmir'e taşındı ve ordada iş bulamadı ve ben yardım etmeye devam ettim. Ve yanına gıdınce benı dudaktan öpmedi hiç. İşte eski sevgilimi unutamıyorum lütfen anla beni dedi. Hep tartışma yaşıyoruz. Ne zaman konusmayı keselim diyince ağlıyor. Çok dominant bir kadın oysa. Ve şu an işsiz. Neden böyle yapıyor?

Bana aşık değil ama konuşmak istemediğim zaman ağlıyor?
Cevapla