Eski sevgilimle Cumartesi buluştuk ama şimdi yazmıyor neden?

O kadar çok seviyorum ki. O benim 17 yaşım. Ama bugün yazdı ben ona göre daha uzun mesajlar yazdım iki mesaj attı bir daha dönmedi. Aslında sorun şu ben 15 yıllık zaman diliminde aşırı kilo aldım o aşırı kilo vermiş. Eşinden ayrılmış hapise girip çıkmış mesajlarım iki tık oluyor ama görmüyor neden olabilir?
Eski sevgilimle Cumartesi buluştuk ama şimdi yazmıyor neden?
Cevapla