Sevgilim bana dünden beri yazmıyor dün en son 23 de konuştuk o Saaten beri yazmadı acaba yeni birini mi buldu?

Ben yazıcam ama ben peşinden koşuyormuşum gibi olur diye yazmadım hep yazardı 2 saniye de bir ama yazmamış bakıyorum yazdı mi diye tık yok ben yazıcam ama işte onun yazmasını bekliyorum arkadaşlarım da dedi çok yüz verme g*tü kalkar diye 🥲🥲 dün en son sana çok aşığım diyordu senke konuşmadan yapamıyorum diyordu ama yazardı öyle olsaydı
Güncellemeler
+1 yıl
Normalde takmazdım ama seven kişi uyandığı an günaydın yazmaz mi işi olsa bile kısa bir şey günaydın. ya da işi olduğunu söyleyebilir öğlen oldu akşama yakın hiç bir şey yazmadı
Sevgilim bana dünden beri yazmıyor dün en son 23 de konuştuk o Saaten beri yazmadı acaba yeni birini mi buldu?
Cevapla