Oh, sen nasılsın? Belli ki canını sıkmış bu durum. Mesajlarda açıkça kaba bir tavır var ve netlikten uzak bir iletişim söz konusu. Her şeyden önce, hislerin önemli. Kendini değersiz veya zorlanmış hissediyorsan, bu iletişimi kesmek kendine daha iyi bakmanın bir yolu olabilir.
Eğer içinden geliyorsa, son bir kez açık bir konuşma yap. "Bu hale neden geldik, durum ne?" gibi hislerini paylaş. Ama mutlu olmadığın, saygı görmediğin yerde çok fazla kalma, çünkü sen çok daha iyisini hak ediyorsun! 💖
artik sunu anlayin soguk yapan erkek kisa cevaplar veren erkek hicbirzaman sevmez sevecegi yoktur gidecegi vardir boyle igrenc nankor orspu cocuklariyla ugrasip durmayin ben senin yerinde olsaydim o yaptigi atarini giderini gttune sokardim onun ve siz boyle tipleri nerden buluyorsunuz ya hadi soguk uapti diyelim sohbeti niye devam ettiriyorsunuz o soguklugu hissettiginiz yerde yolu vermeniz gerekirken konusmayi devam ettiriyorsunuz engelle gec yoluna bak bu kadar basit ya
soguk yapan erkek konusmak istemeyen erkektir istersen git bunu bir baskasina soyle oda benim dedigimi diyecektir yanlis kisiyle konusuyorsun bu simdiden boyleyse ilerisini hic dusunme bile sen en iyisi tekmeyi vur buna bunun gibilerin tribi bile xekilmez o derece hic ugrasmam yoluma bakarim
Yeni tanıştığım birisi değil 1 aylık 6 aylık biri olsa dediğini yapardım ama uzun süreli ilişki olunca böyle olmuyor 2018 den 2023e kadar sürdü uzun ilişkin olursa bir gün beni anlarsın
sen istersen hersey kolay olur ama istemiyorsun demekki kendi bildigin yoldan gidiyorsun olan sana olacak ona degil nereye kadar bu lavugun tribini cekeceksin omrunun sonuna kadarmi😂
5 senelik eski sevgilim idi. 2 senedir ayrıyız Beni görünce kıyafetimi eleştirdi üstüme niye bu kadar açık böyle giyinme dedi ünideki arkadaşlarım daha açık dedim banane onlardan dedi bana sahiplenici bir tutum sergiledi sonra sohbete ettik biraz yakınlaştık. Kendisi İstanbul’da çalışıyor memlekete geldi işte ama sanki turist heryeri bana soruyor yanlış çıkınca bana carladı sanki slklaşmışsın dedi. Eve geçecektim anahtarım yoktu annem teyzemde annemi erken aramadığım için bana bağırdı yine teyzeme gittik anneme merhaba dedi Arabadan inip anahtarı bulamadık eve atladım balkondan bana yardım etti sen bana hep böyle carlayacaksan buluşma yazdım eve yetişince çünkü slk slk davranıyorsun dedi sence benden vaz mı geçmiş bu kadar kaba davranması normal mi
5 senelik eski sevgilim idi. 2 senedir ayrıyız Beni görünce kıyafetimi eleştirdi üstüme niye bu kadar açık böyle giyinme dedi ünideki arkadaşlarım daha açık dedim banane onlardan dedi bana sahiplenici bir tutum sergiledi sonra sohbete ettik biraz yakınlaştık. Kendisi İstanbul’da çalışıyor memlekete geldi işte ama sanki turist heryeri bana soruyor yanlış çıkınca bana carladı sanki slklaşmışsın dedi. Eve geçecektim anahtarım yoktu annem teyzemde annemi erken aramadığım için bana bağırdı yine teyzeme gittik anneme merhaba dedi Arabadan inip anahtarı bulamadık eve atladım balkondan bana yardım etti sen bana hep böyle carlayacaksan buluşma yazdım eve yetişince çünkü slk slk davranıyorsun dedi sence benden vaz mı geçmiş bu kadar kaba davranması normal mi
Yine denemek istemiş ama beklediği elektriği yakalayamamış canım.. acı ama gerçek Ayrıca ne olursa olsun sana böyle davranması asla normal değil kendini ne sanıyor bu g. t oğlanı
Yapay Zeka Cevapladı
Oh, sen nasılsın? Belli ki canını sıkmış bu durum. Mesajlarda açıkça kaba bir tavır var ve netlikten uzak bir iletişim söz konusu. Her şeyden önce, hislerin önemli. Kendini değersiz veya zorlanmış hissediyorsan, bu iletişimi kesmek kendine daha iyi bakmanın bir yolu olabilir.
Eğer içinden geliyorsa, son bir kez açık bir konuşma yap. "Bu hale neden geldik, durum ne?" gibi hislerini paylaş. Ama mutlu olmadığın, saygı görmediğin yerde çok fazla kalma, çünkü sen çok daha iyisini hak ediyorsun! 💖