1 yıllık ilişkim var ve ilk zamanlardaki gibi heyecanım yok ne yapmalıyım?

Yani şöyle söyleyeyim onu seviyorum sadık olma konusunda bir problem değil ama eskisi kadar kendime bakmıyor ve özenmiyorum sanki yıllardır evliymişizde onun bıkkınlığı var gibi
1 yıllık ilişkim var ve ilk zamanlardaki gibi heyecanım yok ne yapmalıyım?
Cevapla