2,5 yıllık ilişkim var ama hiç heyecan yok. Ne yapmalıyım sizce?

Merhaba 2 yil 6 aydir iliskim var. Gorucu usulu ile tanistik aileler vesile oldu. Onun 25 benim 22 yaşim var. Kendisi çok iyi bir insan çok anlayisli ve merhametli, ailelerde çok iyi anlaşiyor. fakat bu süre zafında bana hiç bir zaman seni seviyorum demedi, romantik mesajlar güzel cumlelerde hiç görmedim. Guzelim canim bitanem şeklinde hitap eder arada da çok nadiren seni özledim der bu kadar. Sanki sevgilim degilde arkadasim kendisi heyecan yok. Benimde ilgim baskalarina kayiyor bu durum beni daha da sinir ediyor. Hisslerime gelince ise sogudum bir az, hic heyecan sevgi duymuyorum kendisine, sevgim azaldi sanki oylesine biriymis gibi geliyor kendisi. iliklerime kadar seviyorum askindan oluyorum bu hissler yok bende. Ayrilsam kendisinden 1 aya unuturum onu, ama özlerimde yani 2 yillik gelmis gecmisin hatrina 2 yilda kisa bir süre değil, yaşanmışlıklar var.. kendisiylede defalarca bu konuyu masaya yatirdim bana güzel cumleler söyle ben kizim beni kendine sevdir derim, cevabi ise ben boyleyim ben yazamiyorum öyle seyler der, bütün günde calişir kısaca işkolik bir adam düşünce sistemi para ancak, aşk meşk cicek bocekle işi olmaz hiç, materialist biri. Yüz yüze bulusuncada hic romantizm yok fakat esprili birisi, muhabbetimiz gulmek makara ancak, sanki arkadasimla bulusmusum sevgilimle degil, arada sirada da elimden tutar amma onda da heyecan duymuyorum.. napmam lazim hic bilmiyorum...

Güncellemeler
+1 yıl
Tecrubesi olan var mı
2,5 yıllık ilişkim var ama hiç heyecan yok. Ne yapmalıyım sizce?
Cevapla