1.5 yıllık bir ilişkim var, 4 aylık nişanlıyız. Çalışmıyor, iş beğenmiyor. Ayrılsam mı?

nişan olmadan önce o kadar iyi taniyamamişim ya da cicim zamanlarinda olduğum için göremedim bilmiyorum.3 yıldır kpss çalışıyormuş öğretmenlik okumuş bu sene de 73 gibi bı puan aldı ben atanacagina ihtimal vermiyorum ama öğretmen diye şu bu diye evlilik düşünmedim ailemde aynı şekilde calişsin evine baksın zora sokmasin yeterli para pul da değilim ama hiç çalişmiyor işe gir diyorum yaza düğün düşünüyoruz atama bekliyorum diyip girmiyor ben garsonluk yapmam ben şunu yapmam diyor sürekli çok iş seçiyor aile yapısından dolayı çok rahata alışmış köyde yaşıyorlar babaanesi babası ile aksama kadar uyur bize gelir nişanlısının evinde yine öyle sürekli bir yerlere girip uyur artık herkesin gözüne batmaya başladı ailem resmen istemiyor bitir diyor onun yengeleriyle konuştum onlar da çok kızıyor çok üzüleceksin diyor bana alttan alttan ne yapacağımı şaşırdım birini en baştan tanımak çok zorlu sevmeye seviyorum ama sadece Sevgi yetmiyor ileride çok zorlanacagiz memur olsa yine kalkıp işe gitmez gibi duruyor artık daha askere gitmedi çalış bı iş de bedelli git gel bari diyorum onada yok diyor

1.5 yıllık bir ilişkim var, 4 aylık nişanlıyız. Çalışmıyor, iş beğenmiyor. Ayrılsam mı?
Cevapla