İşimi bırakmak istemiyorum ben diyetisyenim kendi ofisim var ve aylık 50-60 bin gelirim var
erkek arkadaşım ise avukat bir şirkette çalışıyor
ne yapmalıyım bilmiyorum :(
erkek arkadaşım ise avukat bir şirkette çalışıyor
ne yapmalıyım bilmiyorum :(
Gelirin dediğin gibiyse harikaymış neden bırakmanı istiyor ki sadece gelir için söylemiyorum ama işini seviyorsan ve böyle güzel de bi gelirin varsa hiç bırakma. Evlilikte masraflarınız olucak zaten rahat bi nefes almak için birikim yapın işte beraber ne güzel. İşini seviyorsan bunu ona anlat bırakma
Evet ben de aynı fikirdeyim
Gelirim için cidden çok çabaladım ve çok yoğun saatler çalışıyorum o yüzden galiba istemiyor
Trol musunuz ya bu kadar gelirin işin olacak sonra nişanlım istemiyor napacagim diye soracaksin komik. Yapilacak şey belli ya çalışmayacaksin ki istiyorsun belli bu da ya da ya beni böyle kabul edersin deyip ayrılacaksın.5yillik emek verdin de bilmiyor muydun bu adam senin calismani istemiyor diye yeni mı ogrendin?5yil emek diyosin da kariyer değil iş değil insan ilişkileri, anlık bir seylerle biter emeğim deyip durmayın olmuyorsa bırakacaksın
Cevap
10Cevap
Ya bırakma işini elin adamı gelip işini bırakmanı istesin diyemi okudun saçmalama bırakma kız bağır çağır ama bırakma işini
Kariyerli, eğitimli, maddi anlamda güçlü kadınlar ezikler gibi gelip buraya kalbimi basarım ki asla böyle bir şey yazmalar.
Bak o kadar eminim.
Sen hangi hayal dünyasında yaşıyorsun bilmem
5 senelik ilişkim, o kadar emek verdim ki inanamazsın
Aynı şekilde o da en zor anlarımızda beraberdik
Her şey maalesef kariyer güç olmuyor bazen
Ben sana itimat etmiyorum.
Asla böyle bir kadın KS gibi seviyesi düşük bir kesime gelip böyle bişey yaz-maz.
Bitti
Bu seviyesi düşük yerde ne yapıyorsunuz peki siz?
Benim ilgi alanlarım var onlarla ilgili paylaşım yapıyor ve katılıyorum. Eğer uygun görürsem başka konulara da yorum yapıyorum.
Siz nişanlım işimi bırakmamı istiyor ne yapim diye soruyorsunuz. Güçlü kudretli bir kadın olarak zaten çok üst bir yerdesiniz, kendinize denk kaç insna bulup da ne aklı alacaksınız ya
Ben bu tarz paylaşımlara itimat etmiyorum. Trol dedikleri olay
Sen kendi ayakları üzerinde duran bir kadınsın, bence o kadar yıllar çalışıp buralara kadar geldiğin işini bir erkek için bırakma, pişman olursun
ciddimisin ya, çok iyi para maşallah.
diyetisyen e sagdece para babaları gittigi için.
normal yani.
ne güzel işte, dügün masrafından kurtulursun.
aslabırakma. Nişanlını bırak işini bırakma
nişanlını bırak beni al ve işini asla birisi için bırakma popişine tekmeyi basarsa kalırsın mantıklı hareket et ask
Sakın yapma böyle bir aptallık çalış ve kendi ayaklarının üzerinde dur
Kesinlikle bırakma derim kendi ayaklarının üzerinde durmak en iyisi
Nişanlının geliri ne kadar
10-15 civarı
Ozaman nişanlın işi bıraksın seninle beraber çalışsın
50-60 bin mı
sorgulaman bile saçma
Evet ofisim var
inanmıyorum mu dedim. gfnksldjsflsjlf
Yok inanmadığınızı düşünmedim zatn
oha o paraya ben nişanlımı bırakırım D
50 60 bin kazanmayanın annesi ölsün mü
Neden böyle bir şey dediniz
Aynı zamanda maalesef annemi 2011’de kaybettim..
sorunun cevabı bu değil elbette inanmadığım için
İnanmayabilirsiniz
o zaman en sevdiği ölsün mü yalansa
Yahu neyin derdinsiniz inanmayın gitsin gereksiz gereksiz şeyler
s. g troll
Ne alakaya çok saçma
Ayrıl
acele etme öyle
Birak gitsin
Birak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?