Sevgilimle aynı işte çalışıyorum, maaş almıyorum, sigortam iptal; bu ilişkiden ayrılmalı mıyım ne yapmalıyım?

Eylül sonu Ekim başından beri bir ilişkim var ilk arkadaşlar aracılığıyla tanıştık aramızda biraz yaş farkı da var. İlk sevgili olduğumuzda ben başka bir yerde çalışıyordum o da işletme açmıştı yeni ama hiç bir zaman bana yansımadı oradaki yoğunluk vs. işten çıkardım gezerdik tozardık yerdik eğlenirdik güzel anlaşırdık yani tartışmazdık bile. Ekim başı ben iş yerimle tartıştım o da sana iş mi yok dedi gazıyla çıktım benim işletmeye gel kasada durursun dedi. Neyse geldim söylenen olmadı tabii ben diğer çalışanlarla birlikte aynı işi yapıyorum kasada durma muhabbeti yalan oldu yani. Birkaç eleman değiştirdik ben sabittim hep ama artık aylardır her gün kavga ediyoruz. Söylemeyi unuttum eski işim lojmanlıydı işten çıkınca evsiz kaldım o da gel birlikte yaşarız dedi Ekimden beri de birlikte yaşıyoruz. Çalıştığım günden beri beş kuruş maaş almadım yedi ay olmuş annemlere gitmeyeli şu an tek başıma çalışıyorum eleman alalım gideyim dedim eleman da part time aldık yine gidemeyeceksin diyor. Sigortamı iptal ettirmiş iki buçuk ay önce ben bugün öğreniyorum söylediğimde de unutmuşum bilmiyordum falan bir şeyler dedi. Ayrılsam saçma sapan bir durumun içindeyim ne yapacağımı bilmiyorum daha önce de ayrılmayı kafasına koyan biri gideceği yeri belirlemiştir gibisinden bir şeyler söyledi artık psikolojim kaldırmıyor. Ben böyle olacağını düşünmemiştim. Sizce ne yapabilirim bir çıkış yolu bulamıyorum?

Sevgilimle aynı işte çalışıyorum, maaş almıyorum, sigortam iptal; bu ilişkiden ayrılmalı mıyım ne yapmalıyım?
Cevapla