Bir yıllık ilişkim var ama artık hiç bir şey eskisi gibi değil. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar buraya ilk kez bir şey soruyorum. Belki benim gibi olan biri varsa bana yardım edebilir. Benim 1 yıllık ilişkim var. Sevgilimi gerçekten deli gibi seviyorum. Ailesiyle tanışmadığım halde ailesini de seviyorum. Sanki benim ailemmiş gibi hissediyorum. Sevgilim bugüne kadar ne dediyse yaptım. Onunla bir sürü hayallerim vardı. Ama şu an aramız iyi değil. Önceden ayrılalım dediğinde hep yalvarıyordum beni bırakmaması için. bir hafta önce ayrılmıştık. Ama ben kendimi tutamayıp yine ona yazmıştım barışmak için elimden gelini yapmıştım. Ama o bana bir sürü laf attı. Beni yerden yere vurdu. O öyle yapınca bende artık mesaj atmayıp unutmaya karar vermiştim. Sonra pişman olup kendisi bana yalvarmaya başladı. Hepsini sinirden söylediğini söyledi. Ama ben bunları kolay kolay unutamam. Ve şöyle bir sorun var. Benden küçük, yani ilerde evlenebileceğimizi sanmıyorum. Önceden inancım vardı ama bu son yaptıklarından sonra inancım kalmadı. şu an konuşuyoruz çünkü onu bırakırsam intihar edeceğini söyledi ve çok üzülüyor. Ben artık kendi acımı bıraktım onu düşünmeye başladım. Ve beni seven başka bir erkek var. Bizim orda oturuyor bide küçükken aynı okuldaydık ama muhabbetimiz olmamıştı. Neyse ayrıldıktan sonra beni seven erkekle konuşmuştum ama aklım tabikide eski sevgilimdeydi. Çünkü unutmak çok zor. Ve şu an ben ne yapacağımı bilmiyorum. Sevgilim barıştığımızı sanıyor. Ben ona eskisi gibi olamayız dediğimde, lütfen beni bırakma diyor. Beni seven başka biri var ve gerçekten çok iyi biri. Sizce sevgilimi affedip devam mı edeyim. Yoksa onu unutmaya çalışıp diğer erkeğe şans mı vereyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Bdjjf
Bir yıllık ilişkim var ama artık hiç bir şey eskisi gibi değil. Ne yapmalıyım?
Cevapla