7 yıllık sevgilim benim hayallerimi gerçekleştirmiyor diye zaman zaman onu aldattım sizce haklı değil miyim?

Sonuçta dünyaya 1 kere geliyorum. Sevgilim kulübe gitmez, dans etmez, lunaparka gelmez, benimle denize gelmez, konsere gitsek odun gibi dikilir kalır, Çiçek almaz, Arabası yok beni kapının önünden almaz yani prenses gibi hissettirmez. Bende kendimi mutlu etmek için ara ara heveslerimi bir sürü farklı farklı insanlarla yaşadım (lunaparka gittim, arabası olanlarla gezdim, çiçek aldılar, içki içtim, zengin yakışıklı insanlarla takıldım, bi erkekle clubta dans ettim asla pişman değilim ) Çünkü biliyorum bir erkek bana bunları yaşatamazdı. Sevgilime çok söyledim. Eğer bana sınır koyarsan sonu kötü olur dedim kendisi haketti bunu şımarık bi ki olmamdan korktu ama şimdi. Bunları bilse çok pişman olurdu. Ben onunla yaşamak isterdim ama o istemedi. Bu bi seçim aldatmak değil aslında
7 yıllık sevgilim benim hayallerimi gerçekleştirmiyor diye zaman zaman onu aldattım sizce haklı değil miyim?
Cevapla