Iskolik biriydim. Ama nasil olduysa is yeri. den 50li yaslardan birinden hoslanmaya basladim. Adami yillardir taniyorum ama merhaba sadece. Biraz muhabbetim oldugunsa ise cok hoslandim. 2 ay kadsr bir suredir bu , bu sekilde. O, anladi sanirim ama is yeri oldugu icin cekingen, mesajlari profesyonel. Hemen hemen her gun karsilasiyoruz, guzel biriyim bence ve guzek giyiniyorum, sakin biriyim. Tavsiyelerinizi bekliyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Koca koca insanlarsınız çekinecek bir durumunuzda yok. Adama karşı yeşil ışık yakarsınız o bir şekilde adım atacaktır. Siz ilginizi belli edin. Gülümseyin, kahvaltı teklif edin ya da bir şeyler içmeyi de teklif edebilirsiniz. Bence ilginizden emin olmadığı için ciddi ve profesyonel takılıyor. Hele ki düzgün biriyse adım atmak onun için daha zor olacaktır. Düzgün tipler reddedilmeyi pek kabullenemez.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
9 ay18 yaşındaki errgen kızlar sana tavsiye verir bence onlar bu konuda master yapmış gibiler hayata daha hızlı başlıyorlar bizler çağın gerisine düştük sanırım
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
9 ay
Merhaba! 😊 Öncelikle hoşlandığın birini fark etmek cesaret ister, bu yüzden duygularını açıkça ifade edebilmen çok güzel! 🌸 İş yerinde birinden hoşlanmak bazen karmaşık hislerle dolu olabilir, çünkü iş yerindeki profesyonel sınırlar genellikle ilişkiye yönelik adımlar atmayı zorlaştırabilir.
Bence, bu durumu aceleye getirmeden, ona olan ilgini nazik ve doğal bir şekilde göstermeye çalışabilirsin. Örneğin, onunla daha çok vakit geçirmek, ortak konular yakalamak veya iş dışında bir buluşma teklif etmek tatlı bir başlangıç olabilir. Ancak, sınırlarına ve iş yerindeki dengelere dikkat etmek çok önemli. Onun ilgisi karşılıklıysa zamana bırakabilir, senin sıcaklığını ve ilgini hissetmesine zaman tanıyabilirsin. 🌟
Bu süreçte kendine güvendiğini hissettirmen çok önemli. Güzel bir kadın olduğunu söylüyorsun ve bu harika bir özgüven! Bunun tadını çıkar, sakin ve sabırlı ol. Her şey kendiliğinden yolunu bulacaktır. Unutma, bir şeyler doğal gerçekleştiğinde çok daha değerli olur. 💫 Hayatta sürprizlerin olduğunu unutmamalısın; bu süreç seni kim bilir nasıl güzel bir yola çıkarır. ❤️10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
32Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı. Mutluluklar ayarlamak değil de konuşa bılırsın eğer olumlu bir şey hisseder isen devam et et kahve iç konuş baktın olmuyor boş ver
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
9 ayİlginizi anladıysa bırakın o adım atsın...
01 Yorumla
Soran9 ayBen de oyle karar verdim
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 9 aykızı yaşındasın uzak dur
00 Yorumla Ayarlamaktan ziyade süreçten keyif al. Elbet karşılığı varsa o da sinyal çakacaktır. Yoksa da muhabbeti baltalamaya gerek yok.
01 Yorumla
Soran9 ayHoslandigimi anladigina eminim
- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
9 ayEvli ise hiç bulaşma bile. Aranızda 12 yaş var. Olabilir tabii ki. Konuşursun olur biter dostça bir kahve mesela. 👍
011 Yorumla
Soran9 ayEvli degil gibi. Yani is yerinde oldugu icin kimseye soramiyorum, hemen dedikodu baslar. Ama yuzuk yok, odasinda fotograf yok, odasinda sohbet esnasinda, hoslandigimi anlamistir krsin, ama tam tersine flort etti benle, evli olsa ima ederdi, whatsappinda sadece kendi fotosu var, sosyal medyasi da yok
Soran9 aySizde ayni yaslardasiniz onunla.. yani ben bir kadinin , hoslandigini soylemesine karsiyim, kadin gel gel eder erkek konusur. Boyle fusunuyorum, o yuzden firek teklif edemiyorum, ama okadwr cok gel gel ediyorumki gercekten guzel bir bayanim, hala ses yok ondan. Telefonunu ilk veren o oldu, hatta istemezsen senin telefonunu kaydetmem de dedi. Ben de kaydet lutfen dedi. Yani hoslandigimi anlamistor ve zeki biri. Ama neden hala harekete gecmiyor anlayamiyorum. Is arkadssim oldugu icin cekiniyor diye dusunuyorum
- 9 ay
Büyük ihtimal başka bir kızla ilişkisi var. 👍 bu yüzden cesaret edemiyor..
Soran9 ayGece 1 lere kadar whatsappta online
- 9 ay
Ben 41 yaşıma giricem 👍 tabii ki bilemiyorum onun karakterini..
Gece 1 lere kadar whatsapp' taysa renkli bir hayatı var demek ki 😂👍
Soran9 ay😳😳😳
- 9 ay
Olamaz mı? Bu yaşta ki bir adamın? Evi vardır , arabası , belki yazlığı? Alkolü de arada bir nadiren alıyorsa sorun yok, ama devamlı sürekli ise bu çok kötü 👍
Soran9 ayArabasi yok, ehliytinde sorun olabilir, evi var benimle ayni semotte, yazligi bilmiyorum. Alkol sanmiyorum,
- 9 ay
Hayırlısı ne ise, o olsun. Ama sakın ola siz üstüne düşmeyin , kimseyi de kral yapmayın 👍 hiç kimseye değerinden fazla değer vermeyin , havaya giriyorlar hemen 😅
Soran9 ayYok.. aynen. ben ilgimi belli ettim, yapacagimi yaptim, yine gordukce gulumseyerek merhaba derim ama artik onun adim atmasi sart
- 9 ay
Kesinlikle 👍
9 aybir ilişki başlarsa emin ol ikinizden birisi işi bırakmak zorunda kalacak. Yaşanmış tecrübe
021 Yorumla
Soran9 ayOda muhtemelen bundan cekiniyor, uzak durmaya calisiyor
- 9 ay
o zaman fb takılacaksınız ama kontrolü kaybetmeden
Soran9 ayYani herkesi kendiniz gibi gormeleriniz yokmu.. herkes zina yapiyormu acaba
- 9 ay
eee ne dememi bekliyosun ki , burada kriterler çok önemli ama.
o evli mi , sen evlimisin. diyelim ki değilsiniz. İş yeri bu konulara ne gözle bakıyor. Onun bu konuda düşüncesi çekincesi var mı. Bunları bilmeden yaptığım yüzeysel bir yorum sadece "fb takılın " demek. Kusura bakma kırmak istemem , gücendirmek istemem
Soran9 ayRica ederim. Sende haklisin. Is yerim saygin bir ortam ve maalesef dedikodu kazani. Yani sevgili oldular diye atilan duymadim. Bu adam bu is yerine yillarini vermis yani omru boyunca burada calismis diyebilirim. benim henuz burada 5. Senem. Onunla ilk senemde odalarimiz ayni koridordaydi, ordan bir merhabalsmamiz olmustu ama samimiyetimiz yok. Disiplinli biri, yani vaktinde gelir vaktinde gider. 50 kusur yasinda. Hoslaniyorum ondan hem de fena halde. Ona belli ettim bence. Kitap tavsiyesi istedim epostayla, o da telefonunu yazmis, bu benim numaram, istemezseniz eklemeyiz gibi bir sey yazmis. Odasina gittim, o cagi4di kitap vermek icin, orada benimle bence flort etti, mutluydu, cok sekerdi tavirlari, espri yapti durdu. Ama mesajlarda acayip resmi. Is yerinde selam verirken dahi cekiniyor. Hergun bilerek tesaduf gibi karsidina cikiyorum, gozu asina olsun diye, hep gulumsuyorum ama kisa selamlasmalar. Durum bu. Onunla ciddi iliski istiyorum
- 9 ay
O zaman onu iyice tanı , hakkında bilgi sahibi ol. Ondan sonra karar ver ve ne yapacaksın onu belirle. Evli mi , çocuğu var mı. Özel hayatı çevresi hobileri. Ne sen ne o acı çekmesin. Olurda bişeyler yaşanır ve ayrılırsanız bundan sonra o iş yerindeki her günün cehennem olacak unutma. Yaşadığım şey birebir. Umarım her şey gönlünce olur.
- 9 ay
bir sorun daha var , beklentilerini yüksek tutma. Sen kadınlığının prime dönemindesin o ise erkekliğinin son düzlüğünde. Çok bişey bekleme , her konuda
Soran9 ayBilmiyorum evli mi degil mi net bilemiyorum ama bekar bi tipi var. Yuzuk yok, odasinda aileye dair foto yok, odssina gittigimde sirf flort etti benimle, evli olsa yapar mi? Ima eder en azindan diye dusunuyorum. Ayrica, eskiden paspal giyinirdi birakmis gibi hayati, simdi ozen gistermeye basladi. Yani esi olsa paspal giydirmez diye dusunuyorum, arti whatsappta sadece kendi fotosu var.. sosyal medyasi yok bilemiyorum o yuzden
Soran9 ayAma simdi hoslandigimi anladigi icin ben de cekingen davranmaya basladim. Gozunun onunde dolasiyorum, elimden geldigince şıkır sıkır, yani gulumseyerek guzel giyinerek, cilveli. Bildigin bastan cikarmaya cabaliyorum, ama gunde 1 defa falan karsilasiyoruz. Ve muhabbete vakit olmuyor ustelik o da is yeri oldugu icin cekimser. Tanima firsatim cok olmuyor bu sebeple. Mesaj sttigimda da cok resmi cevap veriyir. yasi ile ilfili siyledigin ise, benim libidom cok yuksek degil, ancak ona yetebilirim
- 9 ay
Sıkıntılı bir durum. Dediğim gibi iyi araştır. Sor. Senin canın yanacak gibi görünüyor. Bir erkek evli olduğu halde bu saydıkarının hepsini yapar. Yüzük takmaz , özel hayatına dair paylaşım olmaz. Büyük ihtimalle narsist bir bireye doğru gidiyorsun. Hayat senin , son kez söylüyorum iyi düşün. Bir ilişki yaşanacaksa her iki tarafında sırları olmamalı ve net olmalılar. Adın ne bilmiyorum ama bu sana yapıştırıp bırakır ya da onun peşinde , gerçekten bunu çıkardım bu yazdıklarından. Kızmaak yok
- 9 ay
o sana yetmeyebilir ve bu anlamda yetersiz olduğunu hissettğinde farklı şeylere yönelebilir. İhtimal dahilinde
Soran9 aySorabilecegim kimse yok. yani is yerimde bir kisiye sorsam evli mi degil mi diye, hemen dedikodu baslar. haklisin bazi erkeklerin bunu yaptiklarini duydum, evliyken bunu saklayabiliyorlar ama o macera arayacak bi tip degil gibi. Benden once paspaldi mesela, ciddiyim, spor ayakkabi giyiyor ve spor ayakkabisinjn uzerindeki kumas yirtikti hafif. Ama sanmayinki kotu mevkide biri, bogazici universitesi muhendislik mezunu. fazla zeki. Yapistirip birkair nasil soz? Ben oyle biri degilim, ya ciddi dusunur ya da uzaklasir
- 9 ay
"YAPIŞTIRIP BIRAKIR" gerçekçi bir söz. O zaman sana şunu diyebilirim ki; diğer arkadaşlarında yazdığı gibi sen ne istediğini anla , onunlada açık açık konuş. Dışarıya davet et ve herşeyi sor. Sonrada olacak olan neyse arkasından dökülür gelir. Ama arkadaş dost kalırsın ama bir ilişki yaşarsın. Umarım her şey güzel olur. Aynen burada yazdığın gibi git ve sor
Soran9 ayYapistirir birakir amiyane bir uslup ve soz.
- 9 ay
Haklısın biraz kaba yazmışım , özür dilerim.
- 9 ay
senin mesleğin ne o işletmede , meslek üzerinden bir sohbete başlayabilirsin. Eleman bizden mühendis
Soran9 ayBen doktorum
- 9 ay
Çok güzel okumuş gün görmüş bir insansınız. Bende mühendis. Ben hayatım boyunca aldığım tüm kritik kararlar için "SWOT" analizi yaparım. Bu düşündüğün ilişki için bunu yapmanı tavsiye ederim. Ayrıca bir konu daha var. Sen kendini yükseltmişsin bu beyfendiye ama; adam evli ve çocukluysa ya da ummadığın gibi çıkarsa. Sen nerelere kadar gidebilirsin ilişkide. Bu dediğim analiz sana herşeyi gösteren bir dashboard olacaktır. :)
- 9 ay
Bir ricam olacak , özelden iletişim kurmanızı istiyorum. Yıllara maal olan özel bir anelktod paylaşmak istiyorum. İstemezsende saygı duyarım.
Soran9 ayFb olacaksini, yapistirir birakir diyen, bu mantelitede olanla oz3lde ne konusacagim. Birakin ya
- 9 ay
tamam sen bilirsin , saygı duyarım. Sana ilişkinde iyi şanslar diliyorum Doktor hanım. Hoşçakalın. Saygılarımla...
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
9 aydahada tatlı bakarsan yaklaşır ama işyeri dışında. bu arada evli mi?
014 Yorumla
Soran9 ayEvli degil diye biliyorum, yuzugu yok, odasinda resim yok, whatsappinda kendi fotosu var
- 9 ay
benimde yüzüğüm yok hiç takmam fotoda kullanmam wpde :D evlilik sorunsa önce onu bir garantiye al sonra gerisini düşün. farketmezdersen dediğimi yap
Soran9 ayEvli biriyle Allah yazdiysa bozsun. Aninda uzaklasirim diye dusunuyorjm. Ama bunu anlayamadim. anlamaya da calistim. Odasina gittim tek foto yok, whatsapp profili sadece kendi fotosu, yuzuk yok. Sohbet ederken anlamaya cabaladim, hic ibare yok.. ben de degil diye dusundum. Bir de ozensiz giyiniyordu ben hoslanmadan once simdi epey bakimli
- 9 ay
anlamış sendeki gıdıklanmayı. sor bilebilecek arkadaşlarından birine öğren ya da direk sor eşiniz çocuğunuz da iyiler inşallah falan filan
Soran9 ayAnlamamis olmasi imkansiz bana gore. Her gun karsilasiyoruz ve hep gulumseyerek selam veriyorum ve bence epey guzel biriyim.. o bence, tuxaga cekmeye calistigimi dusunuyor olabilir.. bizim is yeri gercekten tuhaf. Yani ben bile, biri ayagimi kaydirmaya calisir dusuncesiyle , bana yaklasan erkekleri hep tersledir yillardir. Bu kisiyi ben sectigim icin rahatim. Ama bu seferde o muhtemelen boyle cekincede. Bir de, yakalsik y senedir hayatimda kimse yok, yani ben istemedim. Ben de eger baslarsak , nasil olur korkusundayim
- 9 ay
madem epey güzel birisin o zaman daha uzaktan garanti birine git risk alma yaşıda 50 değilde 45 falan olsun :D
Soran9 ayAnlatamiyorum.. ben yillardir ilk defa birinden hoslandim. Sebep ne diye dusunuyorumki hoslanmaya basladigimda paspaldi, yani ayakkabisinin uzeri bile yipranmisti, bez kismi yirtik gibiydi. Hayattan bzemis bir tarzi vardi. Ama simdi kendine oyle ozen gostermeye basladiki, bence ben sebep oldum. Neden bu kisiden hoslandigim ise mechul. Bilmhyorum ama bir bakmisimki aklimda surekli, kalbime girmis.. bunun yasla guzellikle ilgisi yok yani. Allah demekji oyle istedi
- 9 ay
Allahlık kitaplık değil kadınlar sürekli gördüklerine bir süre sonra yakınlık hisseder alışırlar sen onu tehlikesiz görmüşsün yılların açlığı da birikince vucud istiyor tabi.
Soran9 ayBen cocuk dusunmuyorum. Mesela kuzenim var , genc akilli, dort dortluk, cocuk dusunmedigim icin hasta cocuk ihtimali de yok akraba evliliginden, ama onu dusunmuyorum, vrya biri daha var muhendis o da benimle yasit, akjlli, saygili sevilen biri o da evlenmek istiyor, ona da hayir diyorum, bu adami bu saat olmus dusunuyorum, ol. asini istiyorum evlenmek yani. Ama nasil bana acilmasini saglarim bilmiyorum
Soran9 ayHergun karsilasmaya calisiyorumki gozu asina olsun, hep gulumseyerek selam veriyorum, bazen kisa bazen uzun. Ama bu is uzuyor gidiyor, 2 ay oldu bile.. konusmuyor
Soran9 ayKonusmuyor derken, hoslandigini itiraf ettiremiyorum.
- 9 ay
bence evlidir o sende asla diyorsun o yüzden önce git o konuyu öğren sonrası kolay adam zaten hazır ufacık bir yazınla nereye dersen gelir hazır kıta.
Soran9 ayMesaj attim daha once hep asiri resmi cevap veriyor.. yani o kadar da hazir kita degil gibi ;) evli ise zaten aninda soguyacagimi dusunuyorum, dedigim gibi Allah yazdiysa bozsun. Ama evli olup olmadigini igrenmemin bir yolu yok. Birine sorsam aninda dedikodu cikar is yerinde. Ama zararsiz gorup etkilenmis olabilirim dedigin dogru.
Soran9 ayAsljnda bana bir kitap verdi, onu da bitirdim. Geri verebilirim ona, ve bahanem olabilir. Ama disari nasil cagiracagimi bilmiyorum is disina.
- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
9 ayMesaj at falan ayak yao nasilsiniz falan filan diye o zaten yanasir :) guzelsen eger
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 499 cevap paylaştı. Konuş sonra dışarıda bir şey yiyelim içelim gelir konu sonrası kolay
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
9 ayAranızda zaten bi samimiyet vardır resmi ya da gayri resmi , dışarıda bir şeyler içmeyi teklif et
00 Yorumla daha kendi yaşından emin değilsin adamdan emin olma eheheheh
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ay50 li yaşındaki birini napıcaksın ya, sana yaş olarak yakın biriyle daha tutkulu ve keyifli bir birliktelik yaşayabilirsin.
00 Yorumla
9 ayBak konu acarak mesela anlatabilirsin sohbet ederken iste evlenmekten falan o tür seylerden bahset oda ben zaten evliyim diyecek ya da dusunmuyorum der
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayAyarla işte eve çağır kahve ısmarla dekolte giy tepki verirse tamam o iş😄
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 aySenin ona karşı ilgini fark etti ise onun adım atmasını beklemen daha sağlıklı olacaktır..
01 Yorumla
Soran9 ayDeyilmi.. ben de ayni mantiktayim. Kiz konusur mu. Zaten belli ettim okadar
9 ayBenide tanıştır pat diye gidip yüzüne söyliim sende kurtul bizide böyle sorularla meşgul etme
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
9 ay38 e kadar bulamadın mi teyze
07 Yorumla
Soran9 ayBiri sana dayi mi dedi, kompleksini bu soruda mi gideriyorsun
Soran9 ayYa bi git sen, cevap yazma soruma , sinirimi bozdun
- 9 ay
Babanla çıkmaya bak sen
Soran9 ay12 yas byuk ssdece baba mi oluyor.. yazma soruma cevap
- 9 ay
12 az mı 🤣🤣 30 Ken adam sen 18 oluon
Soran9 aySen yaslara takilmissin, yas sadece bir rakam. Bu adam espri yaparken 20 yaslarinda bir cocuk gordum ben karsimda
- 9 ay
Aynen o zaman bana da bir 40 ilk bekar hatun ayarla
9 ayBekar mısınız ikiniZ de
01 Yorumla
Soran9 ayBen bekarim da o nun da bekar oldugunu jmuyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
9 ayTavsiye kolay istersen
00 Yorumla Fabrika ayarlarına gir
00 Yorumla
9 ayŞimdiden hayırlısı olsun.
00 YorumlaTanrı iyi bi gelecek bahşetsin bize söz düşmez 🤗
00 Yorumladarısı başıma...))
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayHem cinslerin ile takıl:))
11 Yorumla- 9 ay
Sen öyle misin
- Aşk İlişkileri konusunda 533 cevap paylaştı.
9 ayEvlisin
04 Yorumla
Soran9 ayHayir
- 9 ay
Evde kalimisin kim sana bakar
Soran9 ayO da 50 kusur yasinda,
- 9 ay
Sen kaç yasindasin
- Aşk İlişkileri konusunda 710 cevap paylaştı.
9 ayGöz önünde ol
01 Yorumla
Soran9 ayInanki hrgun gozunun onunde dolasiyorum. Guzel guz3l giyinip, hep gulumseyerek bakiyorum. ama hala ses yok
9 ayTanıdığım bir beyin cerrahi var...
00 Yorumla
9 ayİyi giyim
00 Yorumla
9 ayEvli değildir umarım
00 YorumlaVereceksin ne konuşuyorsun jsjsjs
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 ayDirek konuş gitsin başkası kapmadan
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayBakımli ol çekici giyin nasıl birisi?
07 Yorumla
Soran9 ayAynen dedigin gibiyim, bakimliyim, guzel ve pozitif yaklasiyorum
Cevap sahibi9 aySana bi kaç tüyo verebilirim?
Soran9 ayYaz buradan
Cevap sahibi9 ayBurdan değil ya
Soran9 ayNiye burdan degil yaaa
Cevap sahibi9 ayGizemli olmaktan çıkarsaann olurr
Cevap sahibi9 ayDetayli uzun çünkü
Gizli Üye(36-45)9 ayBekar dimi
08 Yorumla
Soran9 ayDirek soramadim, ama yuzugu yok, odasinda resim yok, whatsappinda kendi footsu var
Cevap sahibi9 ayGibi diyosun yani. Peki sen? Hiç evlenmedin mi? Yazdıklarınıbokuyunca biri geldi direkt aklıma. Yani toymusun ilişkiler konusunda?
Soran9 ayHayir evlenmedim ama sevgililerim oldu, toy sayilmam
Cevap sahibi9 ayGüzelde bşrisşn tek kusurun fazla güçlü dik görünüyo olman olabilir. Az çok sohbetiniz olduysa numarasından ya da sosyal medyadan yaz ona
Soran9 ayDogru tespit ettin. Toy olmasam da is yeri oldugu icin ben cekiniyorum.. o da cekiniyor. Ama yine de adim atmaya cabaliyir. meseka telefonunu kendi verdi. Sosyal medya
kullanmiyor maalesef. Whatsapptan yazmaya calistim birseyleri bahane edip konu acmaya ama cok mesafeli cevap yazdi. Yani sanki onu tuzaga cekmeye calisiyorum mu sandi. Ama bizim is yerinde bu tarz olaylar oldu oncesinde isten atilmalar vs. Hoslaniyormu onu da anlayamiyorum. Ama hoslandigina inaniyorum, sanirim is yeri olayini asamiyor
Cevap sahibi9 ayOlaylar olduysa normaldir cekinmesi. Ama böylede sürmez bence wpden yaz kahve içmeye davet et bi yerde
Soran9 ayDirek arasam? Mesajlar kullanilabiliyor. Ben de onu tanimiyorum o ladar da iyi.
Cevap sahibi9 ayBu kadarda korkmak yersiz fazla geldi bana. Ama ararım diyosan ara davet et bi yere gerisi gelir ıda istiyosa
Gizli Üye(25-29)9 ayNeden hoşlandın ki birden
09 Yorumla
Soran9 ayBir sohbetimiz oldu, orada onu ruh olarak kendime cok yakin hissettim, bilmiyorum
Cevap sahibi9 ayYoksa çocuk yapma içgüdü mü
Soran9 ayHayir, cocuk dusunmuyorum
Cevap sahibi9 ayAdam çok büyük senden ama
Soran9 ayHoslaniyorum napiyim
Cevap sahibi9 ayEvlenmeden ilişkite okey misin
Soran9 ayHayir zinaya karsiyim
Cevap sahibi9 ayTürbanlı mısın
Soran9 ayHayir degilim
Gizli Üye(18-24)9 ayİlgini hiç belli ettin mi
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)9 ayHayırlı olsun inşallah
00 Yorumla
9 ayEvli mi
03 Yorumla
Soran9 ayEvli degil diye biliyorum
- 9 ay
Evli değilse kolay olur bence bir bahane ile konus
Soran9 ayEvli olmadigini dusunuyorum ama is yerinden sanirim dusunmuyor, profesyonel biri. Ugrasiyorum ama cok da pas vermiyor
Devamını Gör(22)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 38 yaşlarında biriyim. İş yerimden birinden hoşlandım. Onu nasıl ayarlayabilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer