Çağrı merkezinde çalışmaktan çok yoruldum, istifa edip hangi masabaşı işe yönelmeliyim?

Nerdeyse 1 buçuk yıldır çalışıyorum. İlk başlarda sorun yoktu ama son zamanlarda kafam almıyor artık. İk üç haftalık tatilimiz oldu ama şimdi gene başlıycam gene istemiyorum. Biraz borcum kaldı. Ne yapayım sizce. İş değiştirsem o işlerde başarılı olabilecek miyim o da muamma. Ben masabaşı ama konuşmalı olmayan bir iş istiyorum. Ne gibi işler önerirsiniz. bezdim artık valla. Sabah 10 da başlıyoruz akşam 7 te kadar sürekli konuşuyoruz. Çok yoruyor beni sürekli nefes almadan konuşmak. Yıldım artık.

Çağrı merkezinde çalışmaktan çok yoruldum, istifa edip hangi masabaşı işe yönelmeliyim?
Cevapla