Kasiyer olarak çalışmaktan çok sıkıldım. İşten ayrılmalı mıyım?

Beynim kaldırmıyor 2 ayim oldu Çok yoğun eve geldiğimde beynimi hissedemiyorum çok yoruyor beynimi sizce işten çıkmalımiyim mi
Kasiyer olarak çalışmaktan çok sıkıldım. İşten ayrılmalı mıyım?
Cevapla