3 yıldır tezgahtar olarak çalışıyorum, maaşı iyi ama yoruldum. İşten çıksam mı?

selam, üniden sonra atanamadım ve haliyle başka işte çalışıyorum. 3 senedir tezgahtarlık yapıyorum ama son zamanlarda çok yorulduğumu hissediyorum, hem yorgunum hemde iş gerçekten beni pasaklı birine dönüştürdü. yaşadığım şehirdeki maaş-saat sistemine göre en iyi maaş veren yer burası bu yüzdem çıksammı çıkmasam mı karar veremiyorum ekonomik açıdan beni hayli zorlar. fikirlerinizi alabilirmiyim

3 yıldır tezgahtar olarak çalışıyorum, maaşı iyi ama yoruldum. İşten çıksam mı?
Cevapla