3 aydır ilişkim var çocuk bana aşırı yoğun her şeyi yapıyor, ne desem ikiletmiyor , her şeyi seriyor önüme?

Durumu da iyi harcıyor da.

Ama ben artık çok yoruldum çok sevgisi boğdu artık beni nefesimi kesti kızıyorum bi şey diyorum hala sevgi gösteriyor ağlamak üzereyim tartış cevap ver diyorum hayır kıyamam sana, sana kıyacağıma kendime kıyarım diyor.

Artık dayanamıyorum bitircem sanırım sizce ne yapmalıyım hiç iyi değilim?

3 aydır ilişkim var çocuk bana aşırı yoğun her şeyi yapıyor, ne desem ikiletmiyor , her şeyi seriyor önüme?
Cevapla