Bu çocuk ne istiyor ne yapıyor ve ben ne yapmalıyım?

2 senelik iliskimiz vardi cocuktuk duygularımızı cok uclarda yasadik ama erkek arkadasim bilmiyorum cahillikten midir bana cok kotu davraniyordu ben bu saygısızlığı istemedim sevmeme ragmen ayrıldım ayrıldıktan sonra ikimizin hayatına da yuzeysel insanlar girdi ciddi bir iliski yasamadik kimseyle ayrilik sürecinde kavga vs de olsa iletişim hic kopmadi 2 yilin sonunda barıştık yine aynı heyecan havalarda uçma vardı ama zamanla ayrilik sürecinde onun yaşadığı yaptığı seyleri öğrenmek beni soğuttu ama yine de aynı sekilde asiktim bu sefer o eskisi gibi değildi cok soğuktu hic onemsemiyordu beni surekli gereksiz seylerden kavga cikarip kalbimi kiriyordu ve umrunda olmuyor aksine hep beni sucluyordu bu sekilde devam ederken iki kere ayrildi benden ilkinde benim cabamla dondu ikincisinde yalvarmama ragmen oralı olmadı sonra ben de yoluma baktim görmezden geldim ama bu sefer de o pişman olarak döndü istemedim birakmadi son bir sans daha verdim oncekine nazaran bu sefer daha iyiydik ama şimdi de surekli eskisi gibi hissetmiyorum ne istediğimi bilmiyorum ama seni istiyorum ve seviyorum diyor. Benden düşünmek icin zaman istiyor ben de verdim ama neyi düşünecek bilmiyorum. O böyle durduk yere ayrıldıkca ve düşündükçe ben ise kuruntu yapıyorum hayatında acaba istediği konuştuğu baska bir kiz mi var diye. Ama bir yandan da olsa benden tamamen kopardı zaten eskisi gibi hissetmiyor diyorum. Beni kullandigini düşünmüyorum cunku ben ona eskisi gibi ilgili degilim ustune dusmuyorum ve sık buluşmuyoruz arada mesafe var. Açıkçası ben de onunla evlenmek istiyor muyum bilmiyorum çünkü bana denk değil ve denk olmadığı gibi de ince ruhlu birisi de degil sevdiğim kadar sevildigimi sanmıyorum deger verdigim kadar deger görmüyorum ondan. Ayrılmak istiyorum ama ayrılamıyorum. Su an onun karar vermesini bekliyorum ama o karar verdiğinde ben ne yapicam bilmiyorum. Istemiyorsa tamam yoluma bakicam ama ya istiyorsa napicam?
Güncellemeler
9 ay
Hala ses yok daha ne düşünüyor olabilir yani bir insan ne istediğini nasil bilmez hayatindaki kisiyi ya istiyorsundur ya istemiyorsundur düşünecek ne var
Güncellemeler
9 ay
Arkadaslar konustuk ve anladigim kadarı ile hem gelecek evlilik konusunda sorumluluk almak istemiyor su anki bekar hayatını seviyorum ve birakmak istemiyor hem de ayrilik sonrası kendisi de hayatına birisini almasina ragmen benimkini kabullenemiyor ama bana seni seviyorum ve başkası ile gormek istemiyorum ayrilmayalim diyor napayim
Bu çocuk ne istiyor ne yapıyor ve ben ne yapmalıyım?
Cevapla