1 yillik erkek arkadasimi aksamustu 4 kez aradım diye bana kizdi, 1 kez aranilmasi gerekiyormus?

Merhaba herkese,

Normalde bunu kafaya takacak bir insan degilim fakat bir hafta öncesinde kalp spazmi geçirdim ve kalp krizi gecirme ihtimalimin yuksek oldugunu soylediler, 2 hafta içinde de ciddi bir ameliyat gecirecegim.

Aksamustu de erkek arkadasimi 4 kez aramisim hiç farketmedim aslinda pek yaptigimda bir şey degildir ama sinirlenip bana kizdi kapattik oyle telefonu ben de ister istemez alinganlik yaptim 3 saat sonra falan beni aradi ben soguk konusunca iyi o zaman kapatalim dedi. Yengec burcuyum hem alinganim hem de bu tarz uzuntulere girmemem gerekiyor ama o konusmadan beri resmen tansiyonum inmiyor iki tane dil alti aldim ayrica tek basima yasiyorum bu kadar mi düşüncesiz olur bu kızın başına bir gelir uzmeyeyim demez

nasil davranmaliyim ona karsi bilmiyorum

1 yillik erkek arkadasimi aksamustu 4 kez aradım diye bana kizdi, 1 kez aranilmasi gerekiyormus?
Cevapla