Merhaba herkese,
Normalde bunu kafaya takacak bir insan degilim fakat bir hafta öncesinde kalp spazmi geçirdim ve kalp krizi gecirme ihtimalimin yuksek oldugunu soylediler, 2 hafta içinde de ciddi bir ameliyat gecirecegim.
Aksamustu de erkek arkadasimi 4 kez aramisim hiç farketmedim aslinda pek yaptigimda bir şey degildir ama sinirlenip bana kizdi kapattik oyle telefonu ben de ister istemez alinganlik yaptim 3 saat sonra falan beni aradi ben soguk konusunca iyi o zaman kapatalim dedi. Yengec burcuyum hem alinganim hem de bu tarz uzuntulere girmemem gerekiyor ama o konusmadan beri resmen tansiyonum inmiyor iki tane dil alti aldim ayrica tek basima yasiyorum bu kadar mi düşüncesiz olur bu kızın başına bir gelir uzmeyeyim demez
nasil davranmaliyim ona karsi bilmiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer