Sevgilime kızıp gece 20 kere üst üste aradım, abisi telefonu açtı. Benim hakkımda "manyak mı" demiş. Haklı mı?

Sevgilime güven sorunu yaşıyorum gece telegram da 2de girdiğini görünce sinirlerim bozuldu aradım üst üste abisi de uyanıkmış bişi oldu sandım dedi arkamdan da sevgilin sorunlu bir tip mi demiş ne alaka ne
Sevgilime kızıp gece 20 kere üst üste aradım, abisi telefonu açtı. Benim hakkımda "manyak mı" demiş. Haklı mı?
Cevapla