Çok zor durumdayken arkadasımı aradım, e napıyım dedi?

kötü bi durumdaydım ağlayarak aradım müsait değilim dedi noldu dedim yorgunum dedi sesi kötü geliyordu kendi derdimi unutup sorular sorup anlamaya çalıştım yorgunum dedi derdimi de 3sn dinleyip e napıyım knk dedi ben de yapma bisey neyse diyip kapadım telefonu,

ne bu simdi en sor durumda beni yalnız bıraktı anlatsa ben onu teselli edicektim

Çok zor durumdayken arkadasımı aradım, e napıyım dedi?
Cevapla