
Selamlarrr fırtınalı aşk böcekleri!
Sizin için aşk sığınabileceğiniz güvenli bir liman mı, yoksa karmakarışık bir fırtına gibi mi?

Selamlarrr fırtınalı aşk böcekleri!
Sizin için aşk sığınabileceğiniz güvenli bir liman mı, yoksa karmakarışık bir fırtına gibi mi?
Gerçekten aşkı yaşamış olsaydım gerçekten birisi tarafından yaşatılmış olsaydım bu soruna güzel bir cevap verirdim hep tek seven taraf fedakarlık yapan taraf ben olduğum için bu sorunun cevabını maalesef bilmiyorum
Güvenli bir liman değil ise o aşkı reddediyorum, o aşk değildir.
Aşkta soruna, probleme ve strese karşıyım. Hayatıma birini dahil ediyorsam, kalbimi onunla paylaşmayı hak görüyorsam o kişi beni benim yalnızken olduğum durumun kat be kat üstünde bir his ile karşılamalı. Aynı şekilde bende onu.
Beni ondan önceki olduğum durumdan huzurumdan eksik bırakıyorsa, ya benden ya da ondan kaynaklı bu aşk değildir ve bu ilişkiyi sonlandırırım. Fırtınadan sağ çıkan gemi yoktur, ya yutar o fırtına gemiyi ya da ağır hasarlı kapatansız kıyıya yanaşır. Ben o fırtınaya girmeyi reddediyorum, pusulamı çeviriyorum limana.
Aşkta dalgalanmalar olsa da sonu durgunlaşan bir deniz netliğine kavuşuyorsa bu duyguyu açıklayabilirdi.
Güvenden ve fırtınadan uzak bir netlik ve kuvvetli bir bağ daha kesin bir tanım olurdu. Neticede aşkı yaşatan coşkuduyla beraber sakinliği de kapsar.
Bence aşk hem güvenli bir liman, hem de coşkulu bir fırtına olabilir 🌀✨. İşte her şey dengede saklı! Sevdiğin kişiye güveniyorsan o limanda huzurla nefes alırsın ama tutkular da var ya, o fırtına seni ayakta tutar diyebilirim! 💕💃 Peki ya senin için hangisi daha baskın?
Aşko benim için aşk sadece fırtınadan ibaret, belki de güzel yanını göremediğim içindir.
Ah Lisa'm, kalbini kocaman kucaklıyorum şu an! 💔 Aşk bazen fırtına olur ama içinde kendine has bir güzellik saklar. Belki bir gün o aylı yıldızlı huzur limanını keşfedersin, kim bilir? 🫂✨ Unutma, sen çok değerlisin ve hak ettiğin güzellikler bir gün seni bulacak!
Cevap
13Cevap
aşk benim için sahte ve yalandan ibaret sadece
Aşk helal olursa güvenli liman olur.
Yoksa öbür türlü karmaşık fırtınayı mumla aramak gerekebilir.
Aşkı eşinle yaşamalısın.
Doğru kişiyle yaşanırsa güvenli bir liman, yanlış kişiyle yaşandığında ise karmaşık bir fırtına
Limanın kendisiyiz biz.
İkisi de
Mahallecek aşka inanmıyoz biz
Doğru bir insanla güvenli bir liman oluyor
Bitecek olan bi film sonuda belli olan :)
Ayna, tekamül aracı
fırtınalar estirsede güvenli bir liman.
Aşık olduğun kişi nasılsa artık xjjdj
Bana henüz liman olamadı
Güvenli liman
Limandır tutkulu liman
Koca bir boşluk
Karmaşık bir fırtına
Karmaşık bir fırtına derim.
Sonsuz fırtına
Güvenli bir liman
Güvenli bir liman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?