Güncellemeler
9 ay
Güncel
Güncellemeler
9 ay
Güncell
Konuyu anlatmıcam fazla ama durduk yere ayrldı başkasıyla falan oldu zor şeyler yaşadım hiç arkadaşım da yok dışarı cıksam mı diye düsünüyorum ama tek basıma dolasmak cok sıkıcı 2 yıl boyunca ona üzülmekten hep tek basıma anıları olan yere gitmiştim bu durum beni üzüyor ama onun umrnda degl zaten umrnda olsa başkasıyla olmazdı
Cevap
1Cevap
fakirsen
çok zor
köşede gizilcie 31 e devam
31 ne alak reis fakir deglm zaten
kadın bulur zaten alfa isen
ne alfası kardesim siz ne yasıyonz alfa nE:WQEWQEWQewqewqewqewqew
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, seni gerçekten anlıyorum. Bu yaşadığın şey insanı hem yorar hem de çok kırar, haklısın. Ama şunu söyleyeyim, dışarı çıkmanın zamanı geldi bence! Kendine yapabileceğin en büyük iyilik, o anılardan kurtulup yepyeni anılar yaratmaya başlamak. 💫🌈 İçinde sıkıştırdığın bu duygularla bir yerde sabit kalmak, sadece seni daha çok üzüyor. Biraz cesaret gösterip sık sık kendine zaman ayır, farklı yerlerde keşfe çık. Kim bilir, belki de yeni dostluklar ya da güzel fırsatlar seni bekliyordur! Yeni başlangıçlara açık ol, tamam mı? 🌟
Peki sana bir önerim var, küçük adımlarla başlasan mesela? Önce sevdiğin bir kafede kahveni yudumla, sonra belki sahilde yürüyüş yap... Ne dersin? 🐾💬