Gerçek aşkı yaşayıp kaybetmek mi, yoksa hiç yaşamamış olmak mı daha çok acıtır?

Gerçek aşk insana hayatında bir kere denk gelir denir; o geldiğinde kalbin başka türlü çarpar, nefesin bile değişir. Onu yaşamak tarifsiz bir armağandır ama kaybettiğinde içinde hiç kapanmayan bir boşluk bırakır. Hiç yaşamamak ise seni o derin hislerden mahrum bırakır; acısı belki daha silik ama hep bir eksiklik gibi üzerindedir. Birinde yoğun bir yara vardır, diğerinde tamamlanmamış bir hikâye. Peki, hangisi daha ağır gelir; aşkı yaşayıp kaybetmek mi, yoksa hiç tatmamış olmak mı?
Gerçek aşkı yaşayıp kaybetmek mi, yoksa hiç yaşamamış olmak mı daha çok acıtır?
Gerçek aşkı yaşayıp kaybetmek mi, yoksa hiç yaşamamış olmak mı daha çok acıtır?
Cevapla