Uzun ilişki sonrası yaklaşık 1 yıldır ayri olduğum eski kız arkadaşımı yolda gördüm. Ters ters baktı. Garip oldum, normal dimi?

Yaklaşık 6-7 yıl hayatımdaydı ayrılalı 1 sene oldu. Çok mücadele ettik bazı şeyleri aşabilmek için ama maalesef aşamadık. İnanın kendisini hiçbir şekilde yanlışım olmadı ama ilginç bir şekilde yan yana geçti kendisi ters ters baktı ben nötr bir şekilde yanından geçtim gittim. Onca senedir her şeyi yaşadığım bir insanla bu şekilde yabancı olmak gerçekten çok kötüymüş bunu anladım

Uzun ilişki sonrası yaklaşık 1 yıldır ayri olduğum eski kız arkadaşımı yolda gördüm. Ters ters baktı. Garip oldum, normal dimi?
Cevapla