Güncellemeler
+1 yıl
1 sene bekledim tamda onu unutmaya baslamistim hayatima biri girmisti onu gormem aylar sonra... kalbimde simsek carpti
çok garip
bende görsem beni terkeden sevgilimi
yanına giderim
ve beni neden sevmedin derim
ben yüreğimden yediğim dayağı anamdan babamdan yemedim be esra
hala acıyor biliyormusun
acıyı sevmek olur mu
ben hala seviyorum..
Ana bu daha önce tanıdığım manitam değilmi gulucugu bence
Cevap
3Cevap
bir bakış baktı kalbimi yaktı. dedi
bncede çok garip
unut artık
Dünya burası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar