Eski sevgilimi gördüm ve yanından öylece geçtim gittim o kadar kötü hissettirdi ki?

1 ay oldu ayrılalı, çok saçma bir sebepten o bitirdi. Ben uğraştım ama istemedi. Sabah evimin 2 sokak ötesindeki iş arkadaşını almaya geldiği muhtemelen araba park halindeydi ışıkları da yanıyordu gördü mü beni bilmiyorum. Normalde ayrıyken onu veya arabasını gördüğümde arar gel derdim o da gelirdi. Şimdi ne aradım ne baktım. Ne hissetmiştir sizce bir erkek gözüyle yorumlar mısınız?

Eski sevgilimi gördüm ve yanından öylece geçtim gittim o kadar kötü hissettirdi ki?
Cevapla