İlişkide ki en büyük hata aşırı kıskançlık mı, ilgisiz davranmak mı?

İlişkiyi en toksik hale getiren şey aşırı kıskançlık mı, ilgisizlik mi?
İlişkide ki en büyük hata aşırı kıskançlık mı, ilgisiz davranmak mı?
İlişkide ki en büyük hata aşırı kıskançlık mı, ilgisiz davranmak mı?
Cevapla