Bune net cevap veremem. Aşırı kıskançlık boğar, ilgisizlik ise kendini değersiz hissetmene neden olur hatta ilişkiyi bitirir. Bana göre en büyük hata tutarsız davranışlar. Sanki dünyada bir tek o kalmış gibi, sanki sevilecek, aşık olunacak başka kimse kalmamış gibi, körü körüne birinin peşinden gitmek kendini heba etmek, kendini sevdirmeye çalışmak
İlişkilerdeki en büyük hata aşırı kıskançlıktır ilgisizliği bir şekilde tolere edebilirsin belli bir zaman sonra ilgi göstererek o boşluğu doldurabilirsin ya da gerekçeli sebeplerin olduğu zaman karşıdaki insan bunu anlayış gösterebilir. Ancak güvensizlik ve bunu da kıskançlıkla bağdaştırarak bir kadına ya da erkeğe hayatı zindan edersen o zaman geri dönüşü olmaz
Aşırı kıskançlık mı, ilgisizlik mi? İkisi de ilişkiyi yoruyor ama ilgisizlik bir tık daha ağır basıyor bence. Çünkü kıskançlık, sevgiden doğuyor ama kontrol edilmezse sıkıcı hale gelir. İlgisizlik ise sevgisizlik hissi yaratır; en temel ihtiyacı karşılanmayan ilişki ise er ya da geç çatırdar. Sağlıklı iletişimle ikisi de çözülebilir ama 😉💔✨