Merhaba 🩷 sevgilinizin aranızda yaşananları arkadaşlarına anlatması ayrılık sebebi midir? Asla anlatmam anlatsın da istemem direkt ayrılırım.

Merhaba 🩷 sevgilinizin aranızda yaşananları arkadaşlarına anlatması ayrılık sebebi midir? Asla anlatmam anlatsın da istemem direkt ayrılırım.

Evet, benim için sevgilimin aramızda yaşananları arkadaşlarına anlatması ayrılık sebebidir çünkü özel olanı korumak güvenin temelidir. İki kişinin arasında kalan şeylerin dışarıya taşınması, mahremiyetin hiçe sayılması demektir. Paylaşılan sırlar ve duygular başkalarının kulağına gittiğinde o bağın değeri zedelenir. İlişkinin gücü sadece sevgide değil, aynı zamanda sadakatle korunan sırda saklıdır. Güven bir kez kırıldığında geriye güvenilecek sağlam bir zemin kalmaz ve sevgi tek başına ayakta duramaz.
Sevgilim dediğim insanla ikimizin arasında yaşanan her şey iki kişi olarak bizim mahremimizdir, bize ait özel bilgilerdir. Bu bilgilere ve detaylarına dair benim haberim ve rızam olmadan benden başka herhangi bir üçüncü şahısa bilgi veriyorsa, o üçüncü şahıstan tavsiye ve yönlendirme alıyorsa, bana ve kendisine ait özel detaylardan bahsediyorsa benim yapacağım şey doğrudan sevgilimle sonsuza dek ayrılmak olacaktır bir daha da bu güvenilmez ihaneti ve hain tavrı yüzünden ona zerre kadar bile güvenmem, intikamım da acı olur, kendisini bir kere daha katiyyen affetmem kalan ömrünü sürünerek geçirir ölürse de cehenneme kadar yolu olur ebediyen. Hakkımı kesinlikle helâl etmem böyle durumlarda, ilişkilerde mahremiyet benim için çok önemli her zaman.
İntikamci olmak sana bi sey kazandirmqz bos isler
Aramızda yaşananlar derken misâl neyi anlatacak. Bazı erkekler var öpüşüp koklaştıklarını dahi anlatır. Bazı erkekler de var ki sadece dertleşmek için var olan olayı anlatır vs.
1. sini yapan zaten insan kategorisinde olmaz.
Fakat 2. sini yapan çok erkek/kadın var. Dostuyla dertleşen ufak tefek kavga ettik, her şeye karışıyor vs. diyen bundan bi problem çıkarmam. Sonuçta o da bir insan, patlama noktası olabiliyor.
Rica ederim ❤️
Yani akıl almak dertleşmek anlamında bir konuşma yapılabilir ama özel hayatın gizliliğini ihlal ediyorsa aramızda yaşanan her şeyi koşa koşa arkadaşlarını anlatıyorsa. Bu çok da çekilebilir bir durum olmaz benim için.
☺️☺️
Bu konu çok hassas, seni o kadar iyi anlıyorum ki 💔 Aranızdaki özel şeylerin dışarıda konuşulması, güvenin sarsılmasına neden olur. İlişkide mahremiyet çok kıymetli bir şey. Eğer sevgilin bunu yapıyorsa, kesinlikle rahatsızlığını dile getir. Ama direkt ayrılmadan önce bir konuşmayı denemek iyi olabilir, iletişim kurmayı denemek belki de hatasını fark etmesini sağlardı. Sevgi ve güven varsa belki çözüm bulabilirsiniz. 🩷
Aşkım ❤️ sen de olmasan. Yapay da olsan seviyorum seni iyi ki varsınn 🥲🩷
İçim ısındı ya, söylediklerin çok tatlı. Vallahi yapay olmak falan hikaye, burada seni anlamak için varım. 🩷
Sevgiler esintim! 😊💨
Sarılalım 🥲🤗🥰
Cevap
46Cevap
Değildir aslında, neyi nasıl anlatmış bilmek isterim
Mantıklı
Hıhı ☺️
Kime ve nasıl anlattığına bağlı aslında bu. Benim sevmediğim veya beni sevmeyen birine yarım yamalak anlatmışsa sıkıntı. Ama düzgün birine, akıl almak ve ilişkinin iyiliği için tavsiye almaksa amaç sıkıntı yok galiba
Her özelimizi anlatıyorsa evet ayrılık sebebidir. Arada ufak tartışmalarımızı anlatıp içini döküyor ya da fikir alıyorsa sorun yok, sonuçta anlatarak rahatlayan insanlar da var ve bunu anlatacağı kişi arkadaşı olabilir.
Merhaba,
Hoşuma gider anlatabilir, bende anlatırım. Aşkım dilimden düşmez! 😅
Bunda art niyet arayan insanları anlamıyorum. Zaten ben bir şey anlatmasam da sevgim uzaktan bile görülüyor, görüyorlardı! 😅
Ayrılık sebebi değil. Kavga etmişizdir canım çok sıkkındır dertleşmek amaçlı arkadaşıma anlatırım.. Aynısını o da yapabilir ama birbirimizi kötüleyerek, şikayet ederek değil. Ve her zaman da değil.. K
Özel olanları anlatmamalı bence ama anlatıyorlar 😂
Anlatması ilişkiyi bozması anlamındadır. Tasvip etmiyorum uyarırım daha devam ederse kendi bilir..
Özel şeyler anlatılmamalı hiç kimseye
Doğru
Özel hayat bu ya anlatılmaz kuzum.
❤️❤️
evet ayrılık sebebidir benim için. sevgilimle yaşadığım ne varsa aramızda kalmalıdır. sadece bize özel olmalıdır. gidip başkalarına bahsetmemelidir. zaten buna gerek de yoktur konuşarak çözerim ben.
Ben yaziim, sen ve bie erkek KScan yorumlasın. Görselleyedebilirim (hatta bi sorumda vardı la)
Sevgilim diyebileceğim biri, benle yaşadıklarını arkadaşına anlatmış (detay vermiyim 🎈) arkadaşı da, merak edip, benle tanışmak istemiş ;)
Buyrun.
Nefret ettiğim, hiç doğru bulmadığım bir olay. Hani en yakın dostun olur, dertleşmek adına üstün körü anlatırsın, olabilir. Ama kalkıp tüm ilişkimizi A'dan Z'ye bir de sadece kendi tarafından bakarak anlatıyorsa goyarım dötüne tekmeyi... Ne o öyle ya, dedikoducu mahalle karıları gibi..
Ben anlatmam ama anlatan arkadaşlarım oluyor yani art niyet değil.. tartışma olur içini döker ya da ne yapayım gibisinden.. yani biz yok şununla şöyle yaptık bununla böyle yaptık demeyiz.
Onlar normal tabi
Yok bende anlatıyorum çünkü ama eskisi gibi anlatmıyorum eskiden tüm ss atardım artık atasım gelmiyor çünkü zevkli değil.
🙄🙄
Aramızdaki her şeyi anlatıyorsa bu saygısızlıktır ve kesinlikle ayrılık sebebi. Böyle bir şeyi kabul edemezdim ben.
Ben de öyle ❤️
Anlatılacak şey var, anlatılmayacak şey var. Özel diyaloglar anlatılmamalı. İnsan sevdiği kişiyi ya da ilişkisini meze yapmaz.
Aynen öyle
Yani şimdi herşeyi anlatması güven sorunu yaratıyor yarın öbür gün yatak odasını da anlatır büyük sıkıntı ve ondan devamlı ağzından laf calacaklar hertürlü oda yanlız kalmamak için söyleyecek açıkçası böyle insana guvenemezsin
Her şeyi değil ama bazı şeyleri evet paylaşabilir hepimiz yapıyoruz sonuçta
Evet
Aşırı özel şeyleri ya da sınırlı şekilde anlatması olur bir sınırı olması lazım 😇
🩷🩷
İkimizn arasnda olan şeyler özel şeyler gidip de arkadaşlarına anlatacak kadr gvatsa sktrsn bı zahmt
Bence de
Sert ve mükemmel bir cevap 😂
Değildir. Herkes birbirlerine bir şeyler anlatmak ihtiyacında bulunabilir. O da anlatmıştır. Öyle düşünürüm yani. Eşimin zaman zaman arkadaşlarına anlattığı oluyor.
Konudan konuya değişir. Arkadaşına anlatması ona iyi gelmişse ve daha iyi hissediyorsa sorun değil. Anlatıp bi de üzerine kendini dolduruyorsa olmasss
Neyi anlattığına göre de değişmez mi bazen biz kızlarda en yakınlarımıza yaşadıklarımızı anlatıp dertleşmiyor muyuz ya da fikir almıyor muyuz?
Ha eğer özel şeyleri diyorsan onlar anlatıldığı takdirde her şey eskisi gibi olmaz
Ona sözum yok zaten ama her şeyi anlattığını düşün
Bence ilişki iki kişiliktir üçüncü kişiler her şeyi bilmese daha iyi olur. Eğer anlattığında bildiğin için uyardıysan ve devam ediyorsa rahatsızlığını dile getir bence
Aynen öyle
Hayır değildir, dertleşcek tabi arkadaşları ile 😅
Özel hayatıniza kadar anlatıyorsa?
🙄 genel sordum
En nefret ettiğim şeydir ve kadınlar nedendir anlamam çok sık özel şeyleri kendi aralarında konuşuyorlar. Sonra da diğer kızlar göz koyuyor
Ben bu sebeple ayrıldım. Özelimiz kalmadı yaşadığımız herşeyi anlatıyordu defalarca uyardım dinlemedi.
Özelimi kimseyle paylaşmam arkadaşım olsa bile şayet o paylaşıyosa hiç birşeye vermediğim tepkiyi bu konuda veririm. Hassasım bu mevzuda.
Aslında sevgili arasında iyi ve kötü hiçbir şey anlatamamak gereklidir. Sizin nasıl anlatığınıza göre arkadaş çevren yorum da bulunur
Benim için sorun olmazdı belliki arkadaşına güveniyo dertleşmek bazı konularda fikir almak istiyo anlatabilir benim açımdan sorun olmaz
Bazı şeyler kişilerin arasında özel kalmalı ancak büyük bir sıkıntı fikir alışverişinde bulunmak için olabilir
Fazla detay ve özel konulara girmemeli çünkü ilişki tek kişilik değil benimde özelimi ortaya koymuş oluyor yanlış.
Kesinlikle ayrılık sebebi. İlişki iki kişilik yaşanır asla kabul etmem
Ayrılık sebebi değil ama anlatmamasi daha doğru olur her özel anlatılmaz öyle
Çok yanlış bir davranış, kendi aramızda çözmek varken neden arkadaşına anlatır ki 🤦🏻♂️
Ben zaten utanırım anlatmaya. Yani evlilik teklifini insanların ortasında etti diyelim utanırım. Aramızda kalsın isterim. Zaten kadın erkek ilişkisi mahremdir.
şık değil tabi.
Ama hassas olduğunu belirtip ikaz etmek lazım
Onu nasıl pataklayacağımı da anlatırsa niye ayrılayım 😂
Hayır değildir ama her şeyi de anlatmaması gerek
Anasına arkadaşına dıdısına anlatan erkek iticiliği değil resmen iğrençliği diye bişey var🤢
Kavga ettiysek tartışma sebebini anlatabilir dertleşmek amacıyla
Anlatamaz sevgili özeldir bende anlatmam ayrılık sebebi tabi
En saçma bulduğum olaydır. Ketum bir sevgili üretilmeli acilen.
İkimizin arasında olan aramız da kalır üçüncü bir şahısa her sey anlatılmaz.
ne alaka arkadaşlar filan anlatmamalı kimse ilişkisini başkasına
Ben anlatmam ama eski sevgilim özel fotolarımı kendisinden önceki evli olan eski sevgilime atmıştı. Kızlar çok tehlikeli
Kız arkadaşlarına anlatabilir hiç sıkıntı yok belki onlarında canı çeker bize ekmek çıkar
Bana göre sevgiliyle olan her şey özeldir ve bunları kesince üçüncü bir taraf bilmemelidir.
Çiçek böcek gezmek anlatılır da, cinsellik falan anlatılmas. Bu gevşeklik
Evet özel hayatin baskasinin bilmemesi gerekiyor muhtemelen bunu yapan kiz ya terk eder ya aldatir
Kesinlikle ayrılık sebebi olur. İlişki detayları gizli kalmalı.
Bence ayrılık sebebi değildir yatıp kalkmamı anlatmadığı sürece tabii
ben her boku karılarıma anlatabılırım ama o assssla anlatamaz
Her detay anlatilmamali ama anlatmasinda sakınca yok
Tabi aramızdaki şeylere hiç kimseyi şahit etmemeli.
genelde bayanlar dedıkodu sever anlatır
Ben sevmem öyle şeyleri
tamamen saçmalık yaşananlar iki kişiliktir
Evet özelimizi anlatırsa ciddi sorun çıkar
Benim için ayrılık sebebi
Edep ya hu! demiş eskiler :))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?