AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
186Cevap
Güzelin derdi çok olur. Gelenler aşkla mi yatma amaciyla mi geliyor anlayamazsin.
Güzel kadın olsam kimseye bakmazdim
İç ve dış olarak güzel olmanız iç huzurunuz yoksa anlamsızdır. O nedenle mutsuz olabilirsiniz.
Beğenilmeye bakma bence uzak dur çörçöp insanlardan işine yoluna bak öyle değerli erkek çıkarsa dene
Yalnızlığın ile barışık olman gerek. Çok üzerlerine düşme partnerlerinin ve her zaman olumluyu ve daha iyi şeyleri düşün.
Zekası olan insanla anlaşırsın, seni derinden tanıyıp ona göre ayak uydurur ve rollenirken bundan sıkılmaz yani zeki bir insan her zaman kafa dengin olup seni anlayabilir
Ay böyle akıllıca ve güzel yorumlara bitiyorum. 🧡
Genelde her sey cok güzel sohbet güzel ilerliyorken mesajlara geç dönmeye baslıyorlar. Sohbet bitiyor sonra mesaj sayısı azala azala. Oysaki sohbetiminde kötü oldugunu dusunmuyorum. Öyle işte. Küçük bir örnekti bu
Benim kafa dengi olup konuştuğum insan var, 8 saat sohbetten çıkmadan konuştuğumuz zamanları bilirim. Denginle konuşacak konu bitmiyor resmen. Sana kafa biri lazım bence
Evet ben de konusurum aslında uzun uzun da bir yerde kesiliyor konustuklarımla. Konu açmıyolar ben de onlardan bekliyorum. Hoppp bitiyor
Dengin değiller demekki
Her mutsuz herkes haklı ülkecek delirmiş olabiliriz. Hiç bir şeyden keyif alamıyoruz. Hem toplumu hem geleceğimizi bozdular bence bu sebepten kafana çok takma yaşama bak
Çok haklısın
Kriterleri değiştirmek gerekiyor bazen mutlu olabilmek için. Genel anlamda hayatta çok seçici davranınca sonu mutsuzluk olabiliyor.
Güzellik ile alakası olmadığını öğrendiğinde anlarsın
Değil evet ego olarak algılama ama güzelliği geçtim. İyi sevecen güleryüzlüde bir kadınım. Neden ki diyorum yine de. Sadece güzellikten ziyade tabi kötü taraflarımda vardır ama iyi taraflarım daha baskın olmasına rağmen yoo
Yok
Sen kendin olmaya bak yeter sırf bazı insanlar için bukalemun gibi renk değiştirmeye gerek yok
Karşına çıkan erkekler demek ki sadece senin güzelliğin için karşına çıkmışlar. Kişiliği iyi birini tespşt et ve bu defa sen o erkeğin karşısına çık.
Bakire olduğun için senden cinsellik alamıyorlar ve bu yüzden üzüyorlar, çünkü sen sana genç erkeklerden hoşlanıyorsun.
İnsan seçimin yanlış olabilir ama yinede senlik bi durum yok sadece insanlara seni üzebilecek cesareti verme
Neden gizli soruyorsun madem hem o kadar güzelsin, doğru insanı bulamamışsın dır.
Eskişehir de olsan yardımcı olurdum sana
Gizli olmasam da fotoğrafım yok ayrıca 1000 tane erkek takip edecek yazacak. İstemem ben öyle o yüzden
Bi bakayım o zaman, takip isteğini kabul etme sende
Bende manken gibi yakısıklıyım ama mutsuzum tiple ne alaka
Güzelsin diye insanların sana tapması mi gerekiyor? Dışarda bir sürü güzel var kaldiki biz bacak kadar çirkini sevdikte ne oldu? köpek muamelesi hepiniz aynisiniz
Yoo tapması gerekmiyor. Dört dörtlük biri değilim biliyorum ama kastettiğim tip değilki benim sadece. Detaya bakarsanız anlayacaksınız.
Ben de diyorumki sevildiği ve değer verildiği zaman karakteri bozulmayacak insan çok azdır , birinin mağdur olması onun iyi olduğu anlamına gelmez ki öyleyse bile bu hayatta herkes umduğunu bulmuyor özellikle dürüst ve ince ruhlulad
Yazık onlar kaybeder. Benim karsıma öyle biri çıksa kaçırmam.
Herkes öyle der
Yoo ciddiyim. Gerçekten etkilendiysem ve sohbet etmek istiyorsam o kisiyle kaçırmazdım
Dusundum cunku cıktımı hiç karsıma böyle biri diye. Yokk
@soran seni merak ettim doğrusu senin gibi sempatik sevecen güzel bir bayansan nasıl olurda üzülür mutsuz olduğunu söyler neden ilgi gösterilmez sevilmezmiş yaa çok şaşkınim şu an
Kucuk bir örnek vereceğim en son biriyle konustum. Pesimden kostu 1 sene bulusalım diye ara ara yazdı. En sonunda kabul ettim. Sevgilim değil ya da flörtüm değildi. Bulusma ayarladık saadece
Birden bire 180 derece döndü. Sanki sonunda şekeri elde ettim der gibi mesajlarıma geç dönmeye filan basladı. Ben de tekmeyi bastım yüzüne açık açık söyleyip. Ben aşırı sempatik ve sevecen biriyim ama tersim de pis olur
Bu yüzden mi kaybediyorum
@soran o zaman sana yaklaşanlar art niyetliler dostça arkadaşca yaklaşan olmuyor sempatik ve güler yüzünden dolayı seni elde etmek istiyorlar doğrumu anlıyorum
Evet
@soran hakkinda hayırlisi olsun arkadaşlarını sevgili ya da flörtünü iyi seçmen gerekir güvenilir kişiler olması şart yaşın kaç bu arada
Haklısın. 29
@soran yaşında olgun sayılır konuşmak dertleşmek istersen beklerim
Nazar ediyorlardır. Nazar da iç sıkıntısı yapar
Olmayan şeyler nasibin değildir içime sinmedi dediyse nasibin değildir başkasının nasibidir
Hayat sıkıcı olabiliyor ondandır.
erkek gibi erkek bulmak zor
erkeklik sadece bir cinsiyet değil sonucta
Güzellikle alakası yok bence şimdiki erkekler hep öyle
hepsi prenses oldu ilgiyi sen göstereceksen Bulursun ama diğer türlü çok zor
Karamsar olmayınız birgün sizde çok mutlu olacaksınız
Haaaa. Aynaya baktın mı hiç? Soru önemli? Neden mi? Senin aynan karşındaki kişilerdir. Onlarla konus
Haklısın
Özgüven hanım sen güzel olduğunu düşündüğün için güzel olmakla herşeyin tamam olduğunu sanıyorsun bu en büyük zeka eksikliği yani akıl eksikliği var
Peki. Güzellikten kastımın ne olduğunu sordunuz mu? Detayda mesela sevecen cana yakın biri oldugumu söylemisim. Dış görünüş olarak değil sadece mesela? İnsanın özgüveninin olması da güzel bir şeydir ego olmadıgı sürece.
Sevecen insan mutsuz olmaz ve soruda güzel bir kadınım demişsin yalan mı
Evet dedim güzel ve kalbiminde güzel oldugunu dusunuyorum duyuyorum ama gerçekten karsıma cıkan erkeklerden mi bilmiyorum. Çoğu ilgisiz cinsellik üzerine konusmak isteyen insanlar çıktı ya da ilk bulusmadan elimi tutmaya çalışan hemen gelecek planları yapmaya calısan vs. ya da daha ilk görüsmeden ayağa bile kalkmayan saygısız insanlar? Kafama göre birini bulamadım.
Duygusal bakış açısından yaklaşım sağladığın için olduğunu düşünüyorum
@soran teşekkür ederim 🌷
Senle alakalı değil erkeklerde bi gariplik var
Diş horunusten fazla insanın içine odaklan şüpheci ol
Tanimak isterdim boyle iyi bir sevecen neseli bi kizi
Tabi onemli olan dış gorunus degil. Insanin kafa yapisi ve hayata bakis acisi
Karşına çıkan erkekleri hayatının merkezine alma
isteğin
Tipine göre değerlendirme yapıldığı için normal bence
güzellik mutluluk getirseydi oooo demekki güzellikten başka bi sıkıntı var
Şair buradan güzelliğin en ön safta olmadığından bahsetmiş
güzel bir kadın olmakla pek ilgili bir şey değil senin ki doğru tercihler yapmıyosun demek ki
Demek ki
Güzel olduğuna emin misin peki
Ben değilim cevrem emin ;)
Çevren seni üzmemek için böyle cümleler kuruyor olabilir mi? Çok güzelim demek iddialı bencd
Çok güzelim demedim zaten güzelim dedim. Hayır bir şey anlatıpta teselli iltifatı almıyorum genel olarak çevremde herkes beğeniyor. ☺️
merak ettim ben seni şu an karakterinde güzele benziyor :D
Gizlisin gizliyim😂
dur ben cıkıyorum :D
Sorun sizde olabilir mi? Sıcak, sevecen ve güzel bir kadına neden ilgisiz kalınsın? Böyle bir şeye inanasım gelmiyor.
Kalıyor işte. Mesela en sonki olaydan bir örnek vereceğim. Biri vardu pesimden kostu 1 sene bulusalım diye ara ara yazdı. Ben de biraz zorum. Neyse En sonunda kabul ettim. Sevgilim değil ya da flörtüm değildi. Bulusma ayarladık saadece
Birden bire 180 derece döndü. Mesajıma 10 saat sonra dönüyo telefon sessizdeydi ya arkadaşlarlaydık diyerek. Sanki bilerekte gece yazıyor uyumamı bekliyor gibi. yüzüne açık açık söyleyip tekmeyi bastım.
1 sene peşinde koşan biri nasıl ilk buluşmadan ekiyor onu anlamıyorum, bu sana mantıklı geldi mi? Tutarlı bir hareket mi bu? Acaba sen bana 1 yıl çektirdin hadi bakalım şimdi de ben gelmiyorum diye intikamını mı aldı? Valla zor biriysen sebeplerden biri de bu olabilir. 🤔
İlk bulusmamı ekmedi ki bulusmadan önceki halleri olaydı. 10 saat sonra yazma, telefon sessizdeydi ya filan demesi. Ben bulusmayı iptal ettim.
İşte çok mantıksız, intikam almış olacağını tahmin ediyorum veya beklemekten sıkılıp başkasını buldu.
İntikam alıcak bir tip değil bence beklemekten sıkılıp baskasını bulmus olabilir evet
Fazla naz aşık usandırır dememişler boşuna çok haklısın. Yine olsa yine yaparım diyor musun? 😅
Aslında o zamanlar bir iliski istemediğim için mantık çerçevesinde olumlu yaklasamıyordum. Eğer iliskiye bastan açık olsaydım yapmazdım hayır. Fakat konusmadan direk bulusalım diyerek uçan tiplerden olsaydı o zaman naza giderdim.
Bu gibi şeyler tam olarak böyledir, istediğin zaman olmaz ama istemezsin burnunun dibinde biter yani zamanlama hiç tutmaz. Denk geleceksindir merak etme, bugün değilse yarın, yarın değilse sonraki gün.
Evet çok yasıyorum o durumu😂erkek sonucta elde ettim diyerekte değisebilir mi peki sence?
İlk buluşmadan önce elde edilmiş olunmaz ki, valla ben yaşlıyım 35 olmuşum bizim zamanımızda tek hayalet casper idi, şimdi ghostlama diye bir şey çıkmış yeni nesil çok fena o yüzden belli de olmaz yani karışık meseleler. Rekor yorum almışsınız bu arada tebrikler. 😌
Belki nasıl olsa elimde artık yan cepte olarak görüyor ve baska kızlarla aynı anda konustugu icin olabilir.
Evet şok oldum😂😂😂teşekkürlerr
Daha buluşmadan nasıl cepte olunur ayrıca o kadar kendinizi değersizleştirmeyin, öyle göremez ortada bir şey yok. Rica ederim, benimde o kadar yorum almasını beklediğim bir konu olmazdı açıkçası. 😅
Cepte dediğim sırada cok kız vardır anlamındaydı.
Haha benimde ilk defa basıma geldi biraz şaşırdım😂
Boş ver, anladığım kadarıyla düzgün bir tipsin hiç bunlara takılıp moralini bozma, yolunu çiz ve o yolda emin adımlarla yürü. 😌
Güzelim diye kendini kandırıyorsun belki de mutsuzluğunun sebebi o olmasın
Kandırdıgımı dusunmuyorum hatta kandırmadıgımı biliyorum ama yine de ben de mi hata var diye sormuyorum değil
Anladım
İnsanlara yaşam söyleme yeter.. net ol diyenler kendisi net olmayınca soğur erkekler kaçar ondan..
Yalan söyleme.. prd.
Güzellikle mutluluğun ne alakası var sana göre çirkinler mutsuz mu olmak zorunda.
Güzellik diyince sadece dıstan bahsettiğimi zannetmeyin. Detayı da okursanız anlayacaksınız
Soru başlığına dayanarak el cevab: "Güzelliğin on par etmez, bu bendeki aşk olmasa."
Karakterini anlat tabi olduğu gibi analizini yapayım?
Bilmem tanımıyoruz seni belki güzelsin ama samimi sıcak gelmiyorsun
Çevremde çok var samimi ve sıcak bulan. Her gelen gören hatta enerjimden bahseder ama zor bir kadınım. Birisi peşimden kostu kabul ettim bulusmayı 360 derece davranısları değişti. Nasıl olsa elde ettim der gibi. Bulusmayı dusunuyordu bulusmak istemiyorum diyerek konuyu kapattım mesela. Hoslana seve seve vazgectim
Zor olmak ikili ilişkilerde karşı tarafı biraz eksik hissettiriyor olabilir , belki de kendine güvenlerini zedeliyordur , tek amacı sadece konuşabilmek olup bir sonrasını düşünemeyenlerdir
Olabilir
Nerede yaşıyorsun?
İstanbul sen
Ankara , zor olduğun kadar uzaksın da ☺️
Haha zor ve uzak :)))
Zor , uzak , gizli ve gizemli her şey var yani 😉
Evet kısacası her şey :)))
☺️ bazen iyidir gizemli olmak
Evet :)
Üzdün 🥺
Gizemli olmak iyidir dedin ya ;) :)
Gizemliliğime devam edeyim dedim🤭
Ama her zaman değil adım atmışken 😉
Bu güncellemeyi üzerime almalımıyım 🤔
Hayır. Birisine sinir oldum burada😂
Peki , en azından sinir olunmayan olmak ta hafifletici sebep ☺️
Evet sevinebilirsin☺️
Teşekkürler 🙏 gecen güzel olsun
Keşke nerde yanlış yapıyorum diye düşünmeye başlasan
Bir yerde yanlıs yaptıgımı dusunmuyorum cana yakın sevecen sempatik biriyim. Bu mu sorun mesela? Zor biriyim mesela. Biri pesimden koşuyor şans veriyorum. Şans verince 360 derece dönüyor.. sanki ben artık elde ettim der gibi.
İstediğim şekeri aldım nasıl olsa diyerek değişiyor
Yanlış insanları hayatına almak sence bir hata değil mi? Hayatına alacağın kişiler konusunda geçmişteki ilişkilerini göz önünde bulundurarak kriterler koymalısın ya da kriterlerini değiştirmelisin.
Haklısın ama bazen sonradan belli oluyor
Dediğin gibi bazen sonradan belli oluyor
Senin yok hayat sana güzel bir kişi çıkarmamış yaşınız kaç
Ya çok safsındır ondan da olabilir bak erkekler saf kızları çok çabuk Üzer birazcık daha böyle cilveli tarafını göster ve cilveli tarafında gösteren ama vermeyen taraf
Ol
Saf değilim aslında iliski konusunda. Kucuk bir örnek vereceğim en son biriyle konustum. Pesimden kostu 1 sene bulusalım diye ara ara yazdı. En sonunda kabul ettim. Birden bire 180 derece döndü. Sanki sonunda şekeri elde ettim der gibi mesajlarıma geç dönmeye filan basladı. Ben de tekmeyi bastım yüzüne açık açık söyleyip. Ben aşırı sempatik ve sevecen biriyim ama tersim de pis olur
29 yasındayım
Bende beğenilirim meziyetliyim çok ama bende mutsuzum. Demekki olmayınca olmuyor
Güzelliğin mutlulukla bir alakası olmadığını anladığın an mutlu olursun
Mantıklı yorum
Güzel olduğunu kim söylüyor a k? Güzel olsan herkes etrafında uçuşur. Yalan söyleyeni s kmedikleri için uydurup söyleyin kafanıza eseni.
Ben diyorum kız sadece bana taktı ya valla ya uzun uzun cevaplar yazdı onca yorum var ama bunda ki net cirkin egosu ya genel konuşuyor güzel kadınım diyor fotoğraf yok hani genel bir konusma ise atmamanın manasi yok değil mi?
Güzel kadınım diyor orta da hiçbir foto yok çok sinir bozucu bir şey bence kendi hayalinde öyle bence psikolojik olarak kendini öyle hissediyor
Ay kız bişey sormuş herkes kendini kurtarma peşinde gel evlenelim gibi şeyler yazıyolar cidden garip.
Ay sorma😂
Güzellik ile mutluluğun bağlantısı nedir?
Güzellik kavramına sadece dış olarak bakmıyorum zaten. İçten samimi sevecen biri olmama rağmen olmuyor.
Sorun sende değil sorun bende , ben daha güzellerine layığım
Zannettiğin kadar güzel olmayabilirsin
Güzellikten kastım sadece dışta değil. Bir gülüş içtenlik.. Çok güzel değil güzel oldugumu dusunuyorum. :)
Umarım mutlu olursun.
Dua et. Rabbim tam gönlüne göre versin
Ne güzel yorum yapmıssınız. Teşekkür ederim. Amim🧡
Demekki allah cirkin şansı versinmiş :/
Sahiden :(
Güzel ama vasıfsız biri olmalısın
Peki
Kırmadım umarım
Yoo olumsuz taraflarım oldugunu biliyorum ama vasıfsız biri olmadıgımı bildiğim için kırılmadım😅
İyi o zmaan ne iş yapıyorsun
Soru güncellemelerin bana yönelik değil dimi üzerime alınmıyorum da ;)
Haha hayır değil başkasınaydı. Belirttim zaten kırılmadığımı. ☺️
Öğretmenim ben anaokulu :)
Hmm güzel
Hangi şehirdesin?
İstanbul
Ben de.
Yakın mıyız acaba 😅
Tanışabilir miyiz?
Süs köpekleri de güzel
Doğru
Çunku senden daha genç erkekleri seciyorsun.. Kuzenimde öylee yapiyordu ama o 27 yaşındaydı ama en sonunda 35 yaşında olgun biriyle çıktı Ve onunla evlendi.
Aslında hayır. Genelde yasıtım ve büyük erkeklerle konusuyorum ama olmuyor :(
Güzelin derdi çok olur 😂
Valla kız😂
Kaç yaşındasın soran
29
Sende hep badboylara mı baktın naptın kanka 😅
Yok aslında ama olmadı
Nasip ama bizde de var hata..
Doğru kişiye rastlamamış olabilir misin
Evet olabilir
Sen de çirkin olsaydın.
Ne bileyim ben Allaha beni neden çirkin yaratmadın mı diyeyim simdi😂
İş işten geçmiş. Şans dile bu saatten sonra.
Hep gereksizlere mi bakıyorsun acaba?
Sanırımmm
Seni isteyeni sen istemiyorsun
Evet
E kendin kendini bu hale sokuyorsun
Yoo isteyene de isteyip şans verdiğim oldu